וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שוטר הנבואה

5.12.2004 / 11:23

רביב גולן לא מתאפק ורץ לספר לחבר'ה על השמות שיעשו את המוזיקה הכי טובה של שנת 2005 הבאה עלינו

השנה הנוכחית כבר סוג של פאסה, ובקרוב יגיעו לכל פינה במרחב הציבורי הסיכומים שיעזרו לנו להיזכר למה זו היתה שנה מצוינת למוזיקה. וזה גם בדיוק הזמן להסתכל קדימה, אל הדבר הבא שירעיש את עולמנו, אל האנשים הבאים שיתאמצו במיוחד על מנת ששנת 2005 תהיה עבורנו שנה לא פחות טובה מהשנה הנוכחית. אפשר כבר לסמן כמה כאלו - חלקם הוציאו סינגלים ראשונים עוד בשנה הזאת, כמה מהם נסקרו במדור הזה ממש, אחד מהם מותח אותנו עם אלבום בכורה במשך שנתיים. בשנה הבאה ייצא לכולם אלבום הבכורה - זה הזמן להכיר את אלה שעומדים לעשות לכם את שנת 2005.

This is... Tunng

כמו 365 הימים שזכו לכינוי שנת 2004, גם הבטא בנד הם כבר היסטוריה. ולמרות שסטיב מייסון עומד לסיים אלבום בכורה שני, זה עדיין עצוב. זה הופך אפילו לעצוב מאוד אחרי שלמדים שהם סיימו את הקריירה עם חוב של 1.2 מיליון פאונד, מבלי שאף אחד מהסינגלים שהוציאו נכנס לטופ 30, ובגלל שהדיקטטור של הפלייליסט ברדיו 1 "לא הבין אותם". ומכיוון שאנחנו תמיד הבנו אותם, אהבנו אותם והזדקקנו להרכבים כמוהם בסביבה, מגיע לנו להכיר את מייק לינדסי, או בשמו המקצועי Tunng, או אם תרצו, הבטא בנד החדש. מה לומר, שילוב בין שירי פולק מקסימים ובין אלקטרוניקה במינון נכון תמיד עשה לנו את זה, ואלבום שלם כזה הוא טוב כמו שטופ אוף דה פופס הוא רע. לא?

נ.ב: לאלבום יקראו "Mother's Daughter And Other Songs"

Bloc Party

בלוק פארטי יהיו ל-2005 מה שפרנץ פרדיננד היו ל- 2004 (הלהקה הכי טובה שמושפעת מגאנג אוף פור). למעשה הם הוכיחו כבר השנה, שלהקה שנראית כמו פרסומת לבנטון ויודעת לשלב בין מסרים פסאודו-אינטלקטואלים והמנוני רוק רקידים, הוא משהו שלא ניתן לעמוד בפניו. כעת, עם ארבעה סינגלים מעולים מתחילת השנה ועם אלבום בכורה אחד שבדרך, אנו יכולים לשכוח מבן המהגרים היווני אלכס קפארנוס, ולעבור לאפריקה ולקלה אוקרקה. הם פראיים, אמיתיים ומופקים היטב. הם יעשו לכם את השנה הבאה באותה מידה שהשם פרנץ פרדיננד גורם לכם כרגע להרגיש כאילו נאנסתם על ידי מרציפן.

נ.ב: לאלבום יקראו "Silent Alarm"

הצעה שאסור לפספס

תתחדשו לחג עם סדרת tami4edge וקבלו סחלב חגיגי מתנה

לכתבה המלאה

The Duke Spirit

דיוק ספיריט היו רוצים (וגם מצליחים) להיות סוניק יות. יש להם זמרת בשם לילה מוס שנראית כמו ניקו ושרה כמו פי ג'יי הרווי, וחוש נפלא לפזמונים שלופתים אותך כמו סופה של נחשי אנקונדה. אי.פי ראשון יצא להם כבר בשנה שעברה, ורק מעבר בין חברות תקליטים גרם להם לדחות את יציאת אלבום הבכורה מחודש אוקטובר האחרון לשנה הבאה. הסיכוי שהוא יהיה פחות ממצוין, הוא כמו הסיכוי שהמגה טרוריסט אבו מוסאב אל זרקאווי ייתפס במסעדה של מקדונלד'ס עם דאבל וופר עם בייקון.

נ.ב: לאלבום יקראו "Cuts Across The Land"

The Magic Numbers

כל אחד מארבעת חברי המג'יק נמברס היה עובר בקלות אודישן לפוליפוניק ספרי. למעשה, אם היה מתקיים אודישן לתואר הלהקה הכי חביבה שתגיע ב-2005, הם היו לוקחים גם אותו מבלי להתאמץ. אין להם גלימות, הם לא מציעים לכם להצטרף לכת או למחזמר או לכל דבר אחר שיכול לאלץ אתכם לשתות חלב כל היום, ולסולן שלהם קוראים רומיאו. הם הגיעו ללונדון מניו יורק לפני 12 שנים, אבל נשמעים כאילו הופשרו זה עתה משנת 1969. הם שני זוגות של אח ואחות שנמצאים בשליחות אקוסטית שעיקרה להפוך את הכוכב שלנו למקום מעט יותר אופטימי. והם מצליחים. באמת.

נ.ב: עוד לא נקבע שם לאלבום.

LCD Soundsysem

ג'יימס מרפי הוא הבנאדם הכי קול על הפלנטה. הוא כל כך קול שהיה לו בראש את הצלילים של שנת 2003 והוא חיכה איתם עד שנת 2005. הוא כל כך קול עד כדי כך שיצר במו ידי הזהב שלו את כל סצינת הp-אנק-fאנק והפך את הראפצ'ר מהרכב רוק כושל לאלו שהצילו לכם את רחבות הריקודים. השנה הוא כבר זכה על כך לדיווידנדים שמנים אחרי שמכר את הלייבל/צמד הפקות שלו DFA לוירג'ין/EMI עבור חופן מיליונים. ואם הכל היה הולך לפי התכנית, הוא היה חוגג כבר עכשיו את יציאת אלבום הבכורה של LCD Soundsysem. אבל זה לא קרה. למעשה, הוא דחה אותו כל כך הרבה פעמים עד שאנשים כבר החלו להמציא אודותיו תיאוריות קונספירציה. אבל כעת הוא סוף סוף מוכן, וממתין לשנה הבאה על מנת להיות משוגר הישר לאוזניים שלכם. אז, נכון שרק בעוד מספר שנים נדע אם הוא הגיע לדרגת הקוליות של אלילו הגדול לו ריד ("הבנאדם יכול לקום באמצע ראיון ולהשתין לתוך סלט, ואחר כך לעשות פרסומת לדאורדורנט סטיק!"), אך בינתיים, ובהתאם לכך שהוא הולך לככב בכל טופ-טן של שנת 2005, הוא לוהט כמו מערכת שמש שלמה.

נ.ב: לאלבום יקראו: "LCD Soundsysem"

Kaiser Chiefs

האם להקה שלוקחת את הצלילים של סופרגראס, סופר פרי אנימלז, הקלאש, הבטא בנד והביץ' בויז והופכת אותם להמנונים יכולה להיות פחות ממבריקה? לא, וזה בדיוק מה שהפך את שני הסינגלים שהוציאו השנה חמשת המופלאים מלידס, לשניים מהשירים הטובים של השנה. העובדה שהם שלפו אסים כבי-סיידים וניהלו את אחד ממועדוני הרוק הטובים בבריטניה (ובתחרות קשה עם המועדונים של קארל מהליברטינז, ובריטיש סי פאואר), הופך את אלבום הבכורה שלהם למבטיח במיוחד.

נ.ב: עוד לא נקבע שם לאלבום.

זה אולי קצת מוקדם לכך, אבל (כנראה) שתהיה לנו שנה טובה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully