וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קותימאן יציג עבודת וידיאו במוזיאון גוגנהיים

אייל דץ

13.10.2010 / 7:00

לאחר שכבש את יוטיוב בעזרת פרויקט ThruYOU, נבחר היוצר הישראלי להציג עבודת וידיאו בטקס הפתיחה של תערוכת YouTube Play במוזיאון הגוגנהיים בניו יורק

קותימאן עשה זאת שוב: לאחר שכבש את יוטיוב בעזרת הפרויקט ThruYOU, נבחר היוצר הישראלי להציג עבודת וידיאו בטקס הפתיחה של תערוכת YouTube Play במוזיאון הגוגנהיים היוקרתי בניו יורק ב-21 באוקטובר.

עבודת הוידאו, המכונה ,"Sextet for Strings Quintet & Pocket Camera" היא שילוב בין ביצוע חי של חמישיית כלי מיתר ליצירה הקלאסית "ריקוד הונגרי" של ברהמס לבין עבודת וידאו שצילם קותימאן עם מצלמת הכיס שלו ובה גם שילב קטעי יוטיוב שונים.

הפרויקט Thru-YOU של קותימן הוא אחד משש היצירות הישראליות שזכו להיכלל בין 125 היצירות שעלו לפרויקט YouTube Play שנפתח בשיתוף אתר שיתוף הווידיאו של גוגל ומוזיאון גוגנהיים. היוצרים הישראלים שעלו שלב יחד עם קותימאן הם צח כהן, שלהבת ריינמן-אדלר, אדם קרמר, עודד קורח ודנה חיים.

מטרת הפרויקט המשותף של גוגל ומוזיאון גוגנהיים היא להראות שיוטיוב יכולה להיות זירת אמנות לכל דבר וקרקע פוריה ליצירות אמנות מז'אנרים שונים - החל מאנימציה ועד תיעוד דוקומנטרי. 125 הסרטונים שעלו לאתר הפרויקט הגיעו לשם בזכות הצבעות הגולשים, זאת לאחר שלמעלה מ-23 אלף סרטונים מ-91 מדינות הועלו לפרויקט.

צוות השופטים, הכולל בין היתר את הבמאי דארן ארונו פסקי, להקת אנימל קולקטייב והאמן היפני הנודע טאקאשי מורקמי, יבחר את עשרים היצירות שיוצגו בגלריה במוזיאון הגוגנהיים בניו יורק. התערוכה תיפתח ב-21 לאוקטובר ותתקיים עד ה-24 בחודש.

.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully