וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צילום העירום של ספנסר טוניק בים המלח התקיים, למרות ההפרעות

שני גורקביץ'

17.9.2011 / 10:51

לפנות בוקר צילם האמן ספנסר טוניק אלף משתתפים עירומים בחוף מינרל. אנשי ההפקה התעמתו עם צלמים סקרנים והתמודדו עם מצנחי רחיפה טורדניים

טל אנגלנדר

(צילום: טל אנגלנדר, עריכה: רן צימט)

כאלף בני אדם השתתפו לפנות בוקר (שבת) בצילום עירום המוני של האמן ספנסר טוניק בחוף מינרל ים המלח. הצילום התאפשר לאחר שבועות ארוכים של גיוס כספים באמצעות אתר אינטרנט ייעודי ועל רקע חששות כבדים בימים האחרונים להפרעות מצד גורמים שיביאו לביטול האירוע.

ספנסר טוניק במחלוקת: ח"כים ניסו לסכל את הפרויקט

ספנסר טוניק: מי שחושב שעירום זה פורנוגרפיה חי בעולם עצוב

מה דעתכם על העירום של ספנסר טוניק? דברו איתנו בפייסבוק

צילום עירום המוני של האמן ספנסר טוניק בחוף מינרל ים המלח. דרור עינב, דרור עינב
עבר בשלום. צילום העירום ההמוני של ספנסר טוניק בים המלח/דרור עינב, דרור עינב

המשתתפים הגיעו באוטובוסים מכל רחבי הארץ והתייצבו בשעה חמש לפנות בוקר לתחילת הצילומים. המיקום נשמר בסוד עד הרגע האחרון מטעמי אבטחה. מתוך 3,000 האנשים שהביעו רצון להשתתף בצילום, נבחרו אלף ובהם חלוקה שווה בין מספר הנשים לגברים. רוב המשתתפים היו ישראלים, יהודים ולא יהודים, וחלקם היו צעירים ממדינות זרות כמו בריטניה, ארה"ב, קרואטיה, ספרד ועוד. טווח הגילאים נע בין 18-77.

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה
צילום עירום המוני של האמן ספנסר טוניק בחוף מינרל ים המלח. דרור עינב, דרור עינב
סקרנים מפריעים לצילומים. צילום העירום ההמוני של ספנסר טוניק בים המלח/דרור עינב, דרור עינב

הצילום כולו ארך מעט פחות משעתיים והתקיים בשעות הזריחה. טוניק יצר ארבע העמדות שונות של המשתתפים, זאת בהתאם לאור השמש. הצילום הראשון, בו כל המשתתפים נכנסו למים, הועב בידי ארבעה מצנחי רחיפה ממונעים שחגו מסביב והפריעו למשתתפים לשמוע את הוראות ההפקה. המשתתפים עצמם צעקו קריאות בוז לסקרנים, עד שאנשי ההפקה, שנעזרו בעצמם במטוס, הצליחו לסלקם. כמו כן, אנשי ההפקה התעמתו עם צלמים סקרנים שהסתננו לחוף.

בנאום ההכנה שלו למשתתפים סיפר טוניק על הקשר שלו לים המלח, על המחויבות שלו לפרויקט מתוך כוונה להעלות את המודעות למצבו של האזור וכן כדי לקדם את בחירתו לאחד משבעת פלאי תבל. טוניק הוסיף כי עבד על הפרויקט במשך שנתיים וכי באחרונה חשש מאוד לעתידו כיוון שאנשי מועצת מגילות ים חזרו בהם מההסכמים עם ההפקה. כאמור, בסופו של דבר, הצילום עבר בהצלחה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully