וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בכורה: עלמה זהר - "ברוש"

12.12.2010 / 7:01

האזינו לגרסה של זהר לקלאסיקה של אריאל זילבר, שתלווה את הסדרה "פלפלים צהובים", בכיכובם של עלמה זק ויהודה ברקן. "אריאל הוא אחד הזמרים הנערצים עליי", אומרת זהר

יח"צ - חד פעמי

"פלפלים צהובים" היא סדרת דרמה חדשה, בכיכובם של עלמה זק, אורי פפר, יוסי מרשק ויהודה ברקן, ששב לטלוויזיה לאחר שנים ארוכות. הסדרה תעלה בערוץ 2 ב-18 בדצמבר, ורגע לפני עלמה זהר מספקת כניסה מפוארת לתוכה, עם ביצוע יפה למדי של "ברוש" הקלאסיקה של אריאל זילבר. הביצוע של זהר שומר על איכויות ההפקה המקוריות של השיר ובזכות הקול הייחודי שלה והתוספות של המפיק המוזיקלי הקבוע שלה, אסי איילון, נשמע אחר לגמרי.

"הפקת הסדרה הגיעה אליי", מספרת זהר על העבודה על השיר בשיחה עם וואלה! תרבות. "הם ידעו שזה השיר שהם רוצים ושהם רוצים שאני אבצע. הלכתי לאסי והשאר היסטוריה".

עלמה זהר. זוהר רון,
שיר עם מסר מחזק. עלמה זהר/זוהר רון

מהיכן נובע החיבור שלך לשיר?

"אריאל הוא אחד האמנים הנערצים עליי, מגיע לו שיגידו את זה עליו בימים טרופים אלו. הוא איש רב זכויות ואחד המלחינים הכי גדולים שהיו פה. השיר הזה הוא אחד הגדולים בשיריו, כך שגם אם הוא לא היה הבחירה שלי, שמחתי שזה השיר וזה בא לנו טוב".

לדברי זהר, היא טרם הספיקה לצפות בסדרה, אותה יצרה קרן מרגלית, העוסקת בהתמודדותה של משפחה עם צרכיו המיוחדים של בנם, אולם גם היא הבינה מהתסריט את הניגוד שיש בין הקלילות היחסית של השיר לבין אופיו הדרמטי של התסריט. "זה נכון שזה שיר מאוד אופטימי, אבל הוא כזה שגם מעיד על טבע האדם", אומרת זהר. "כנראה שברוח הדברים במדינה היום אנחנו צריכים שיר כזה. יש בשיר מסר מחזק, משהו שכולנו ובעיקר הברושים השרופים של הכרמל צריכים".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"שיר אופטימי שמעיד על טבע האדם". מתוך "פלפלים צהובים"/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully