וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מקס גת מור מארח את מיכה שטרית - "ימים של שפל"

מערכת וואלה!

13.10.2009 / 9:30

עשר שנים אחרי אלבום הסולו היחיד שלו, חוזר מקס גת מור למרכז הבמה עם "מונופוביה", אלבום חדש בו הוא מארח אמנים לביצוע שירים אותם הוא כתב, כך שזה ממש לא הקיץ האחרון שלו אתכם

יח"צ - חד פעמי

(צילום תמונה חיצונית: מאיה אגסי)

לא יעזור למקס גת מור, אך המוזיקאי המצוין הזה תמיד ייזכר בגלל "הקיץ האחרון", אותו להיט אימתני של שפיות זמנית שגת מור כתב בגיל 15. למרות שהלהקה הוציאה אלבום שני, התפרקה, גת מור הוציא אלבום סולו ב- 1999 ואפילו המציא את הצליל ה"או או" שמצייץ בכל פעם שיש לכם הודעה ב- ICQ, הוא עדיין האיש שמאחורי "אז תזכרו שהבטחתם לא לבכות".

אבל גת מור הוא באמת הרבה מעבר, ו"ימים של שפל", סינגל ראשון מתוך אלבום חדש שבדרך, מוכיח את זה. בסינגל מארח גת מור את מיכה שטרית לשיר חורף מובהק, שנכתב על פי גת מור כ"מעין פסקול לסרט אפוקליפטי", שנולד מתוך חיבתו הגדולה של היוצר לעיצוב סאונד. בשיר מתארחים גם עובד אפרת ומיכה הרשליקוביץ', יחד עם אשתו של שטרית תמי ענבר והזמרת שלי קהלני שתרמו קולות רקע.

הסינגל ייכלל באלבום "מונופוביה" (פחד מפני הבדידות), שבו ייארח גת מור אמנים רבים, כראוי לשמו של האלבום, שכמעט ולא יצא: במהלך ההקלטות באולפן הפרטי של גת מור, Plan_B, שריפה גדולה שפרצה באולפן איימה לכלות את ההקלטות ששוחזרו לאחר עבודה קשה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully