וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אדם בן כלב"- אנד..אקשן!

חן רוזנק

1.5.2007 / 10:29

לפני מספר ימים החלו ברומניה צילומיו של הסרט בעל הבאזז התקשורתי העצום, המבוסס על ספרו של יורם קניוק

בנופיה הפסטורלים של רומניה התחילו בשבוע שעבר לצלם את הסרט המדובר "אדם בן כלב", על פי רב- המכר של הסופר יורם קניוק. הצילומים בניכר ייערכו עד סוף חודש מאי ולאחר מכן יימשכו בישראל בתחילת יוני.

הפיצ'ר, שזכה להייפ מטורף עוד לפני שבכלל צולם השוט הראשון, משלב שחקני ליגה א' מהוליווד כמו וויליאם דפו וג'ף גולדבלום, עם הנבחרת המקומית בייצוגם של איילת זורר, יורם טולדנו, חנה לסלאו, עידן אלתרמן, דרור קרן, יבגיניה דודינה, שמואל אדלמן, בנימין יוגנדורף ומיקי ליאון.

מי שמנצח על כל החבורה הוא התסריטאי והבמאי המפורסם פול שריידר (כתב את התסריט ל"נהג מונית" ו"השור הזועם" וביים את "אמריקן ג'יגולו" ו"אנשי החתול"). מדובר בקופרדוקציה ישראלית-גרמנית בשילוב עם חברת בלייברג אנטרטיינמנט, של אהוד בלייברג, שגם מפיק את הסרט יחד עם חברת "יולי אוגוסט הפקות" וורנר וירזינג הגרמנית.

את הסרט מצלם סבסטיאן אדשמידט (הצלם של "אדמה משוגעת" שלנו) והמעצב האמנותי הוא אלכסנדר מנאס (מהסרט הגרמני המשובח "רן לולה רן").

אדם בן כלב מגולל את סיפור של אדם שטיין ( ג'ף גולדבלום), ניצול שואה ששרד את תאי הגזים בזכות כישרונו כליצן. עלילת הסרט נעה על הציר בין הווה, כאשר שטיין מאושפז בביה"ח הפסיכיאטרי בנגב בשנות ה-60 המוקדמות לבין הזיכרונות והסיוטים שמחזירים אותו לתקופת מחנה הריכוז.

שטיין, שהיה ליצן מפורסם לפני מלחמה, נשלח למחנה ריכוז עם אשתו ובתו הצעירה. מפקד מחנה הריכוז, קולונל קליין (ויליאם דפו) הופך את אדם לכלב שעשועים שלו שחי חיי כלב ומשעשע את העצירים בדרכם אל מותם (כולל את בני משפחתו).

סיוטי העבר המציפים את אדם בבית החולים גורמים לו להתנהגות אקסצנטרית שמפחידה את הצוות, מקניטה את המאהבת שלו, האחות הראשית, ומהלכת קסמים על מטופלים אחרים שרואים בו איש שיוביל אותם לגאולתם. כאשר לביה"ח מגיע לטיפול ילד צעיר, שהיה קורבן לניצול ואימץ זהות של כלב, בפני אדם ניצבת התמודדות ישירה עם עברו שמובילו אותו להתאוששות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully