וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיוויד בואי עובר לבקסטייג'

חן רוזנק

10.5.2007 / 15:13

ארגן את פסטיבל HIGH LINE הראשון בניו-יורק, והביא לבכורה את הלהקות האהובות עליו, ביניהן ארקייד פייר, אייר וטי.וי און דה רדיו

האליל האלמותי, דיוויד בואי, החליט שלא מספיק לו לככב על במות פסטיבלים ברחבי העולם, הוא גם רוצה לקבוע מי יעלה להופיע שם. אתמול נפתח בניו-יורק פסטיבל היי ליין הראשון כשבואי מופקד על אצירתו.

כיאה לכוכב רוק שרוצה להראות שהוא עדיין יודע מה IN הוא הביא למקום את הלהקות השוות ארקייד פייר, טי.וי און דה רידו ואייר. משהו אומר לנו שכשבואי אומר לך לבוא להופיע אצלו, זאת הצעה שאי אפשר לסרב לה.

לחבורה הזאת הוא צירף גם זמר הגאז' הישיש קן נורדין, הזמרת האוסטרלית מיאו-מיאו ואת הקומיקאי הבריטי ריקי ג'רוויס.

והאקלקטיקה לא נגמרת כאן- קבלו גם את לורי אנדרסון, דינאל ג'ונסטון, Deerhoof, Dirty Projectors The Polyphonic Spree ועוד.

בואי לא רק אצר את הפסטיבל, אלא אף היה ממייסדיו, יחד עם המפיקים דיוויד בינדר וג'וש ווד. השלישיה מתכננת להפתיע את הקהל בכל שנה מעכשיו, כשייבחרו אוצר אחר לפסטיבל, כל פעם מתחום אחר.

הפסטיבל נפתח אתמול באזור מסילת הרכבת הישנה, שחוצה את מנהטן, מאזור תעשיית הבשר ועד לצ'לסי, שבקרוב יהפוך לפארק ירקרק. החבורה הקנדית, ארקייד פייר, פתחה את האירועים בהופעה באולם הסיטי הול, כך דווח באתר המוזיקה pitchfork.

למי שמתכנן לקפוץ לניו-יורק הערב מחכים עוד 10 ימים של הופעות שוות כשלצידם גם תערוכת אמנות, הקרנות סרטים ספרדיים ודרום אמריקאיים, סיורים מודרכים בסביבה ועוד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully