וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניין אינץ' ניילז מגיעים לארץ

חן רוזנק

30.6.2007 / 0:26

טרנט רזנור והמסמרים שאיתו יופיעו בישראל ב-5 בספטמבר במסגרת סיבוב ההופעות לאלבום "Year Zero". אז מה גודל גני התערוכה באינצ'ים?

להקת האינדסטריאל-רוק, ניין אינץ' ניילס, מתכננת להביא את המהפכה התעשייתית לישראל בהופעה אחת בגני התערוכה ב-5 בספטמבר. טרנט רזנור, המוח שמאחורי החבורה, שחרר לפני מספר חודשים את אלבום הקונספט, "Year Zero " וגרר אחריו את הלהקה לסיבוב הופעות בינלאומי, במסגרתו הם יגיעו גם אלינו.

בקיץ הקרוב ההרכב יחרוש את אירופה, ויבקר אצלנו אחרי גיגים באנגליה ואיטליה, כשמכאן יקפוץ לסיים את הטור בקוריאה ולבסוף באוסטרליה.

החבר הרשמי היחידי בלהקה לאורך השנים הוא הזמר/מפיק/ נגן מולטי-אינסטרומנטל, טרנט רזנור, שאמנם היה תמיד מגובה בהרכב, אבל קבע פחות או יותר לבדו את הכיוון המוזיקלי של נ.א.נ.

הלהקה שהביאה את האינדסטריאל אל עבר המטאל האמריקאי ואל ההמונים, הוציאה ב-1989 את אלבומה הראשון "Pretty Hate Machine", ומאז הנפיקה עוד ארבעה אלבומי אולפן מצויינים, ושני תקליטי צד, שביחד הבהירו טוב טוב לעולם את מקומו של רזנור כיוצר משפיע וחשוב.

הבחור, כותב הטקסטים המרים והכואבים והמבצע בפרונט, הוציא באפריל השנה את אלבום האולפן החמישי שלו, Year Zero שלכבודו גם יצאה הלהקה לסיבוב ההופעות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully