וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ילדיו האבודים של ג'יימס בראון

חן רוזנק

5.8.2007 / 12:07

פחות משנה אחרי שהלך מלך הFאנק לעולמו, צצו לא פחות מ-12 אנשים שטענו כי הם צאציו של הזמר האגדי. בדיקות ד.נ.א שנערכו לחבורה הוכיחו כי לפחות שניים מהם דיברו אמת

הפלא ופלא, פחות משנה אחרי שהלך לעולמו, מכל רחבי תבל הרימו ראשם לפתע תריסר אנשים שטוענים בתוקף כי זכותם לקרוא לאליל הסול, ג'יימס בראון- אבא. הרי זאת עסקה כלכלית מנצחת- לך תוכיח שהזמר הידוע שיגל פעם את אימך באיזה מסע הופעות מסביב לגלובוס, ובתמורה תקבל נתח מירושתו המכובדת.

אבל כאמור, עורכי דינו של הזמר המנוח לא פרייארים- הם חייבו את כל הטוענים לכתר לעבור בדיקות ד.נ.א, כפי שדווח ב-BBC.לאחר הבדיקות יועצו לשעבר של בראון, באדי דאלאס, הצהיר כי הוא לא יכול עדיין לאשר את המספר המדויק של ילדיו הביולוגיים של הזמר, ושבדיקות נוספות צפויות בהמשך. כזכור, בראון הלך לעולמו בחג המולד בשנה שעברה, בגיל 73, בצוואתו, שנדונה בימים אלה בבית המשפט, מצויינים אך ורק שישה ילדים.

ילדים זה שמחה

מר דאלאס סירב לנקוב בשמם של אי אלו מילדיו האבודים של בראון, אבל עיתון מדרום קרולינה ציין כי לארונדה פטיט, מורה בת 45, היא בין היורשים המאושרים. פטיט הראתה למגזין המקומי "אוגוסטה" מסמך, שמעיד כי 99 אחוז שהיא אכן ביתו של בראון. היא טוענת שהזמר התחיל עם אימה במהלך קונצרט בלוס אנגלס בתחילת שנות ה-60 והזוג ניהל מערכת יחסים, עד שאימה נכנסה להריון ועברה ליוסטון, טקסס.

בצוואתו הכריז בראון כי רכושו האישי - הכולל בגדים, תכשיטים, יאכטות ומכוניות – יתחלק בין ששת ילדיו. בת זוגו של הזמר, טומי ריי הייני, לא נכללה במסמך, וכעת היא תובעת לחצי מהרכוש. עורכי הדין של בראון טוענים שהייני הייתה כבר נשואה כשהיא ובראון צעדו במורד הכנסייה, ולכן נישואיהם לא תקפים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully