וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זהירות, סאשה ברון כהן תוקף בישראל

נרקיס טפלר

2.7.2008 / 17:03

הקומיקאי הבריטי לבש את תחפושת ההומו האוסטרי שלו והגיע לישראל על מנת לדבר קצת על הסכסוך הישראלי-פלסטיני. חכו לסרט השלם

מי שאתם כבר מכירים כעלי ג'י, הראפר עם שגיאות הדיבור והמבטא הכבד, שהפיל ברשתו פוליטיקאים, אנשי מקצוע בתחומים שונים, זמרים ושחקנים, וכבוראט, הקזחסטאני המעופף תוקף כעת מהחזית עם הדמות של ברונו, ועוד בישראל.

ברונו בגילומו של סאשה -דמות ההומו האוסטרי עם המוהיקן הצהוב, הזרועות והחזה המגולחים, המבטא הגרמני והדיסלקציה (שמאפיינת את כל הדמויות) - נשלח למזרח התיכון כדי להגחיך את הקונפליקט הישראלי פלסטיני עבור הסרט של ברונו, שאמור לצאת ב-2009 (ועל הזכויות שלו קיבל בארון-כהן 42.5 מיליון דולר).

"ההומו הזה הולך לראיין אותנו"? תהו שני המרואיינים. "אל תדאגו, הוא יודע מה הוא צריך לשאול ", ענה בתגובה מפיק אסייתי. "בהחלט דאגנו. אבל חתמנו על חוזה המתיר פרסום (שנינו רואיינו כל כך הרבה פעמים, ואף אחד מאיתנו לא טרח לקרוא את החוזה הזה כמו שצריך). ואנחנו, ישראלי ופלסטיני, ג'נטלמנים, אנחנו עושים מה שהבטחנו". כך תאר יוסי אלפר, איש מוסד לשעבר והעורך של "מגזין הכיבוש", את חווית התקיפה שלו.

"ואז אחד מאתנו הזכיר את המילה חמאס", אמר אלפר, "לאחר מכן הדיון נשמע בערך ככה: "חכה, חכה, מה הקשר בין מפלגות פוליטיות לבין אוכל? למה חומוס?' המרואיינים המופתעים הסבירו : "חמאס", זאת תנועה פלסטינאית אסלאמית פוליטית, וחומוס הוא אוכל."

"כן, אבל למה חומוס", התעקש ברונו, וחלב את מיצם, "אתמול זרקתי פיתה בגלל שהיא נטפה מחומוס. וגם כי היא מלאה בפחמימות". דיון החומוס-חמאס נמשך מספר דקות, ואז ברונו ציין ש"הקונפליקט שלכם לא כל כך גרוע, קל יותר מזה של ג'ניפר ואנג'לינה."

אז אם מגיע מראיין שנראה הומו, שואל שאלות טיפשיות ברצינות רבה וגורם לכם להרגיש מטומטמים שהגעתם, כנראה שגם אתם נפלתם בפח של ברונו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully