וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האביר האפל: עוד לא עלה וכבר דיבורים על אוסקר

18.7.2008 / 9:24

הערב יעלה לאקרנים בארצות הברית "האביר האפל" וכבר מדברים על הית' לדג'ר כמועמד מוביל באוסקר

"האביר האפל", סרט ההמשך ל"באטמן מתחיל" בכיכובם של כריסטיאן בייל והית' לדג'ר - באטמן והג'וקר - יעלה הערב לאקרנים ברחבי ארצות הברית. עוד לפני שרוכשי הכרטיסים הספיקו לראות אותו, ההימורים באינטרנט כבר נכנסים להילוך גבוה.

אחרי הבכורה בניו יורק - שבה נפרס שטיח שחור במקום אדום, לזכרו של הית' לדג'ר - החלה התעניינות גוברת בסרט ובהית' לדג'ר בתפקיד הג'וקר, בזירת ההימורים האינטרנטית.

הדיילי טלגרף מדווח שעל פי אתר ההימורים, וויליאם היל, סיכויי הזכייה של הית' לדג'ר באוסקר עלו מ 1/12 ל- 1/3. דובר האתר, רופרט אדאמס, מסר לעיתון ש"כל שנה יש שמועות על הופעה ספציפית ואנחנו תמיד מקבלים הימורים, אבל לא ראינו כזה עניין באוסקר מאז שהלן מירן זכתה על ההופעה נטולת הפגמים שלה ה'המלכה'".

מייקל קיין שמשחק לצד לדג'ר ב"האביר האפל" כמשרת הנאמן של באטמן, אלפרד, אמר שללדג'ר מגיע אוסקר. "הוא היה יוצא מן הכלל", שפך קיין מחמאות. "אני חושב שאחרי מותו הוא יקבל לפחות מועמדות".

לדג'ר היה מועמד בעבר לאוסקר ב-2006 על תפקידו ב"הר ברוקבק". אם יזכה באוסקר, הוא יהיה השחקן הראשון שזכה אחרי מותו מאז פיטר פינץ', שזכה ב-1977 על תפקידו ב"רשת שידור" של סידני לומט.

אצלנו יעלה "האביר האפל" לאקרנים ביום חמישי הקרוב, 24 ביולי. וואלה! תרבות ממליצה לרכוש כרטיסים מראש.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully