וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניין אינץ' ניילס גונזים תוכניות

עינב שיף

5.12.2008 / 1:15

לאחר שהכריז על סרט שיתאר את הטור האחרון שלו בתלת מימד ובבימויו של ג'יימס קמרון, טרנט רזנור יורד מהעץ. כרגיל, איכשהו חברת התקליטים אשמה

הסרט המתאר את מסע ההופעות האחרון של ניין אינץ' ניילס, "Lights in the Sky" בבימויו של ג'יימס קמרון לא יצולם בסופו של דבר. בהודעה באתר הרשמי שלו כותב טרנט רזנור, מנהיג ניין אינץ' ניילס, כי למרות התוכניות הגרנדיוזיות לסרט בפורמט תלת מימדי וצוות של אחד הבמאים המבוקשים בעולם, הסרט בסופו של דבר לא יצולם. "עשיתי שתי טעויות קריטיות", כותב רזנור. "הראשונה, הייתה לפנות לחברת תקליטים מסוימת שיש לה זכויות על שירים מסוימים בענייני מימון והפקה. השנייה הייתה לתת לחברה למרוח את הזמן רק כדי שהיא תגיד בסופו של דבר שהיא לא מעוניינת". רזנור מכוון ככל הנראה לחברת אינטרסקופ, ממנה נפרד לפני למעלה משנה ואף שחרר לרשת אלבום חינמי לחלוטין לאחר מכן.

למרות שרזנור כן הצליח להשיג מימון אחר לפרויקט, לדבריו "אין מספיק זמן כדי לצלם את הסרט בנינוחות עם הזמן שנשאר בטור". בנוסף, כותב רזנור בצניעות על הישגיו של הטור: "סילחו לי על הרגע-קנייה-ווסט-הבא, אבל ההופעה הזו היא לבטח ההופעה הכי טובה של השנה, וכל משאל סוף שנה שאומר אחרת הוא פשוט לא נכון" .

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully