וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מדריך פולקל'ה - חלק א'

עינב שיף

25.12.2008 / 6:37

בערב פתחו של פסטיבל פולקהל'ה החמישי, החלטנו לחשוף אתכם ל-10 אמנים שגם מעניקים לכם שיר להורדה בחינם

זה אמנם קורה יותר מפעם בשנה, אבל עצם הגיעו של פולקל'ה לגיל 5 הוא סיבה די מספקת למסיבה. הפעם החמישית גם הכריחה אותנו לחשוב קצת אחרת, איך להתייחס לאירוע שהפך כמעט לשגרה, ואז הגענו למסקנה שהיופי של בפולקל'ה הוא בפגישה עם האמן הלא מוכר, זה שעולה מול 200 עיניים סקרניות ויש לו 30 דקות לכבוש לכם את הלב. אז מתוך 37 האמנים שיופיעו בחרנו 10 שיקבלו עוד כמה דקות להתחרות על הלב שלכם (היום ומחר), כולל שיר להורדה חוקית לגמרי, מתנת האמנים. אז הורידו, האזינו והכי חשוב - תבואו, יהיה פולק.

הפסטיבל יתקיים ב - 26 וב - 27 בדצמבר במועדון לבונטין 7 בתל אביב. מחיר כרטיס משולב ליומיים, במכירה מוקדמת בלבד: 80 שקלים. מחיר כרטיס בודד ליום: 50 שקלים.

נדב אזולאי - "אוטבוס אחרון"

על אזולאי הכרזנו כבר בראש השנה תשס"ח שמדובר בדבר הגדול הבא. אזולאי, עוד בן בכיר למפעלי האינדי של באר שבע, מאוהב בגיטרות של רדיוהד ושר כמו בלחסן. הסינגל הראשון מאלבום הבכורה, "אוטבוס אחרון", הוא בדיוק הסיבה שבגללה נשארו עוד לפחות מניין מאמינים במה שנקרא "רוק ישראלי", בעיקר בגלל שהוא בכלל לא נשמע מכאן. אמן מרגש שעוד יתפוצץ לכולנו בפרצוף.

מצוירים בסלון - "שיכורות"

"למה לא כולן שיכורות כל הזמן", שואלים "מצוירים בסלון". שאלה מצוינת של עוד הבטחה מוזיקלית ברוק הישראלי. הלהקה מורכבת מארבעה חברים, שמעניין יהיה לראות איך הרוק העדין שלהם משתלב עם הפורמט הפולקי של פולקל'ה.

נגה שלו - "הייתי הדבר"

נגה שלו נמצאת איתנו כבר לא מעט זמן, גם בהרכב השוגייז הנפלא NX2, בלהקת שוורצע קינדר וגם בהופעות משותפות עם דני הדר המבריק. כעת שלו מגישה לנו את עצמה סולו, בשיר של יוסף בורודסקי מתוך אלבום שייצא בקרוב.

עידן רבינוביץ' - "Butterfly"

עידן רבינוביץ' כבר הספיק להפתיע אותנו עם "Bedroom Folk", אלבום הבכורה המצוין שלו שיצא השנה. רבינוביץ', בעל אספירציות לונדוניות מובהקות (סטודנט באוקספורד, בכל זאת) ממשיך לחלום על השמיים של ניק דרייק והוורידים של אליוט סמית', מבלי לבייש את הפירמה.

"The Aprons - "Sound Stain

את טליה פרי אתם אולי מכירים מ - Elliot הזכורים לטובה ומ -PITS הקשוחים. עכשיו היא חוברת לחווה כהן לצמד שנשמע כמו ג'ם סשן של פיות שמאוהבות בלהקת ביג סטאר של אלכס צ'ילטון. למרות שהצמד החל להופיע בפורמט הנוכחי רק לפני זמן קצר, הסאונד שלו נשמע מגובש, אותנטי ובעיקר מקסים. אם הן תבצענה יחד עם שני קדר את הקאבר ל - "Rain" של מדונה, תוכלו לסמן לעצמכם עוד וי של אושר.

  • עוד באותו נושא:
  • פולקהל'ה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully