וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרשת ההונאה של דפש מוד

עינב שיף

22.12.2008 / 17:32

מתחזה ניסה למכור לחברת הפקות ישראלית מופע נוסף של דפש מוד בישראל. הנהלת הלהקה עלתה על התרמית ומשטרת לונדון פתחה בחקירה

בפרשת הונאה בין לאומית שפורסמה היום ברשת, נחשף ניסיון של אדם להתחזות לנציג צוות ההפקה של להקת דפש מוד. אותו אדם פרץ, ככל הנראה, למחשבו האישי של אנדרו זווק, בכיר בצוות ההפקה של הלהקה, וניסה למכור למפיקים מסביב לעולם הופעות של אמנים בכירים, ביניהם דפש מוד.

לפי אתר Pollstar, התרמית התגלתה בזמן, רגע לפני שחברת הפקות ישראלית עמדה להפקיד 150,000 יורו כתשלום מראש להופעה של דפש מוד, שהייתה אמורה להתקיים ב– 9 במאי 2009 באמפיתאטרון של קיסריה, יום לפני ההופעה האמיתית של הלהקה באצטדיון רמת גן. "זה היה מזל גדול שהם לא שלחו את הכסף", אמר זווק ל – Pollstar. "גילינו את זה רק כשהחלו שמועות בישראל על הופעה שניה של דפש מוד, כשאני והצוות ידענו בוודאות שאין מופע שני".

השמועה על הופעה נוספת של הלהקה בישראל הגיעה גם למפיק המופע שוקי וייס, אולם מקורבים לנושא מבהירים כי וייס ידע שהנהלת דפש מוד לא תוסיף מופע נוסף, מלבד זה שנקבע ל – 10 במאי.

הסוכן האנגלי והמיילים המזויפים

לפי זווק, התרמית החלה לפני שבעה חודשים, כאשר CUT T.G יצרה קשר עם סוכן אנגלי בשם אלן קוטאם לשם הבאת דפש מוד ארצה. קוטאם יצר קשר עם החברה המנהלת את הלהקה בניו יורק, שהשיבה לו כי הלהקה לא תופיע עד 2009, אך בקשתו נרשמה והיא תטופל. ב – 8 בנובמבר קיבל קוטאם מייל מהאדם המתחזה לזווק, ובו נאמר כי הוא קיבל את בקשתו של קוטאם בנוגע להופעה של דפש מוד בישראל וביקש לקבל פרטים מלאים לגבי מיקום ההופעה, המפיק הישראלי המעונין בכך ועוד. המכתב נחתם בשם "אנדרו", אך ללא שם משפחה, מה שהביא את קוטאם להאמין כי אכן מדובר באנדרו זווק, הבכיר בהנהלת דפש מוד.

קוטאם כבר היה על סף סגירת העסקה עם אותו "אנדרו", אלא שהשמועות על ההופעה הגיעו לאוזניו של זווק האמיתי, שדיווח באופן מיידי על ההונאה למשטרת לונדון, שפתחה בחקירה. "זה היה יכול לקרות לכל אחד חוץ מלי ולצוות שלי", אמר זווק. "הייתי רוצה לדעת אילו עוד פעילויות האיש הזה עוד מנסה לבצע בשמי".

ממשרדו של שוקי וייס נמסר כי "על הקהל לשים לב שקונים כרטיסים רק במשרדי המכירה המורשים. מקרים מצערים כאלו קורים רק לעיתים נדירות, אנחנו שמחים שסייענו בחשיפת המזימה העולמית"

את תגובתם של CUT T.G הפקות, לא ניתן היה להשיג.

  • עוד באותו נושא:
  • דפש מוד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully