וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הקרב על "Watchmen": אין פשרה כרגע

עינב שיף

30.12.2008 / 16:58

הסכסוך בין אולפני וורנר ופוקס על הסרט המדובר לא עומד בפני סיום. הצדדים ממשיכים לטעון לבעלות על הזכויות, למרות פסיקת בית המשפט

המלחמה בין פוקס ואולפני האחים וורנר על הסרט "Watchmen" רק מחריפה. זאת, למרות פסיקת בית המשפט מהשבוע שעבר, שקבעה כי הזכויות על הפקת הסרט שייכות באופן בלעדי לאולפני פוקס.

היום מפרסמות סוכנויות הידיעות כי הדיונים להסכם פשרה בין הצדדים, בתיווכו של השופט גארי אלן כשלו. בנוסף, וורנר הגיבו לראשונה מאז פסיקת השופט ואף נקטו בטון לוחמני בנושא: "עם כל הכבוד, איננו מסכימים נמרצות עם פסיקתו של בית המשפט", נמסר מהאולפנים. "אנחנו מנסים למצות את כל אפשרויות הערעור העומדות לרשותינו. אנחנו ממשיכים להאמין שלטענותיהם של פוקס איו בסיס ובסופו של דבר ננצח, במשפט או בערעור. אין לנו שום כוונה לדחות את תאריך השחרור של הסרט".

גם בפוקס הגיבו בתקיפות לנוכח היעדר הפשרה. "האולפנים נערכים להמשיך ולבקש הוראה שתדחה את תאריך שחרורו של הסרט", אמר עורך דין מטעמה של פוקס לאתר Variety.

תחילתה של הפרשה מצוי בשאלה למי שייכות זכויות היוצרים על הפקת הסרט “Watchmen” שמקורו בחוברת הקומיקס של אלן מור. אולפני פוקס, אשר רכשו את הזכויות בשנות ה – 80, טענו כי לא העבירו את הזכויות מעולם לוורנר, ואילו וורנר דוחים את טענות פוקס ומתעקשים כי הזכויות שייכים להם. בוורנר עבדו במרץ על גרסת הסרט בבימויו של זאק סניידר ("300") ואף קבעו את תאריך יציאתו במרץ. בשבוע שעבר פסק בית המשפט לטובתה של פוקס, כשכעת הציפייה היא ששני האולפנים יגיעו להסדר, אך כאמור - המגעים כשלו וההכרזות הלוחמניות אינן תורמות לאווירה בין שני הנצים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully