וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"האביר האפל" מועמד גם לפרס המפיקים

עינב שיף

6.1.2009 / 1:31

איגוד המפיקים האמריקאי פרסם את רשימת המועמדים לפרס "מפיק השנה" בקטגוריות השונות: "האביר האפל" בפנים, גם טינה פיי ו"רוק 30"

לאחר ההכרזה על פרסי איגוד המבקרים האמריקאי, גם איגוד המפיקים האמריקאי מוציא את תעשיית הפרסים מחופשת החגים: האיגוד הכריז הלילה על המועמדים לפרס מפיק השנה בקטגוריות השונות, ביניהן הסרטים העלילתיים, המצוירים, התיעודיים ועוד, גמו גם המועמדים בקטגורית הסדרות הקומיות, הדרמטיות, התיעודיות ועוד. טקס פרסי איגוד המפיקים ייערך ב-24 בינואר בהוליווד, לוס אנג'לס.

בקטגורית הסרטים, לא נרשמו הפתעות מיוחדות כש"האביר האפל" רושם עוד מועמדות מכובדת (כשסוף סוף לא ניתן לציין את הית' לדג'ר, שכן הוא לא נמנה על צוות ההפקה). לצידו עומדים "נער החידות ממומביי", "מילק", "הסיפור המופלא של בנג'מין באטן" ו- "פרוסט/ניקסון".

בקטגורית הסדרה הקומית מועמדות "תרגיע", "רוק 30" ( כולל טינה פיי), "הפמליה", "המשרד" וה - "עשב של השכן". בקטגורית הסדרה הדרמטית מועמדות "בוסטון ליגל", "דקסטר", "אבודים", "Damages" ו - "הגברים של מחוז מדיסון".

בקטגורית הסרט המצויר מועמדים שלושה סרטים בלבד, והם "קונג-פו פנדה, "וול-אי" ו - "בולט". השחקן הוותיק מייקל דאגלס יזכה לפרס על מפעל חייו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully