וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פטריק סוויזי מאמין כי נשארו לו שנתיים לחיות

עינב שיף

7.1.2009 / 1:20

השחקן המפורסם התראיין לראשונה לאחר שאובחן כחולה בסרטן הלבלב, והתוודה על הכאבים והפחד מהמוות

פטריק סוויזי, שבחודש מרץ הרופאים נתנו לו רק חמישה שבועות לחיות, פוחד כי לא נותר לו זמן רב. השחקן המפורסם התראיין לברברה וולטרס, לראשונה לאחר היוודע דבר מחלתו ואמר כי הוא "עובר גיהינום וכי לא נותר לו זמן רב לחיות". "חמש שנים הם סוג של משאלת לב", אמר סוויזי. "אם מאמינים לסטטיסטיקות, שנתיים הן זמן סביר. אני רוצה לשרוד עד שהם ימצאו תרופה". סוכנות רויטרס מדווחת כי האגודה האמריקאית למלחמה בסרטן אומרת שרק כחמישה אחוזים חולי סרטן הלבלב, סוג הסרטן שאובחן אצל סוויזי, שורדים למשך חמש שנים. רוב החולים מתים בתוך כשישה חודשים.

"תהיו בטוחים שאני עובר גיהינום", אמר סוויזי בן ה- 56 לוולטרס. "יש הרבה פחד כאן. כן, אני פוחד, אני כועס. אני שואל "למה אני?!". למרות זאת, הכחיש סוויזי את הדיווחים כאילו היה על סף מוות: "האם אני גוסס? האם אני מוותר? האם אני על ערש דווי? האם אני נפרד מאנשים? אין מצב", אמר סוויזי.

לפני כשנה אובחן סוויזי כחולה בסרטן הלבלב בדרגה 4. הרופאים אף הודיעו לסוויזי כי המחלה אף התפשטה לכבד ולא העניקו לו זמן רב לחיות. למרות זאת, טיפול כימותרפיה אינטנסיבי ושימוש בתרופה ניסיונית צמצמו את השפעת המחלה. אז, הפתיע סוויזי והודיע על השתתפותו בסדרת הטלוויזיה "The Beast", כשבזמן הצילומים הוא מסרב לקחת משככי כאבים. "כולם חשבו שהשתגעתי", אמר סוויזי. "כשאתה מצלם, אתה לא יכול לקחת תרופות". הסדרה תעלה לאוויר ברשת הכבלים A&E ב – 15 בינואר. הראיון עם וולטרס ישודר ביום רביעי ברשת ABC.

"אני חולם על עתיד"

סוויזי הוא שחקן ורקדן, ה זכור במיוחד בשל תפקידו בסרט "ריקוד מושחת", בו השתתף ב-1987. סוויזי אף שיחק בסרטים "רוח רפאים" (עם דמי מור) וסרט הקאלט "דוני דארקו". לדבריו, הופתע סוויזי מאהבת המעריצים ודאגתם לו בזמן התפרצות המחלה. "אני חולם על עתיד", אמר לוולטרס, "עתיד עם חיים בריאים שלא באפלת המחלה אלא באור. ניצחון בשבילי יהיה לא לוותר. לא משנה מה נזרק לכיווני, אני יכול לעמוד בזה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully