וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קלינט איסטווד שובר קופות

עינב שיף

12.1.2009 / 13:17

"גראן טורינו" של קלינט איסטווד כבש את המקום הראשון בטבלת שוברי הקופות של ארצות הברית. "מלחמת הכלות" נאלץ לספוג הפסד

קלינט איסטווד, הגבר הכי קשוח בהוליווד, כבש את המקום הראשון של טבלת שוברי הקופות בארצות הברית, לאחר ש"גראן טורינו" החדש בבימויו הכניס 29.02 מיליון דולר בסוף השבוע האחרון. היה זה סוף השבוע הראשון בו הוקרן הסרט בכל ארצות הברית, מה שאפשר להגיע לשיא הכנסה אישי לסוף שבוע ואף לעקוף את "מלחמת הכלות" של גארי ויניק. הסרט, בכיכובן של קייט האדסון ואת האת'אווי, הכניס 21.5 מיליון דולר בסוף השבוע הראשון להקרנתו, חמש מאות אלף דולר יותר מ "The Unborn” של דיוויד גויר ובכיכובו של גארי אולדמן, שהכניס 21.09 מיליון דולר בסוף השבוע.

ג'ניפר עדיין מעל בראד

אחרי ארבע הכניסות החדשות לעשירייה מתמקם "מארלי ואני", שהחזיק במקום הראשון בשבועיים העמוסים של חג המולד ותחילת השנה החדשה. הקומדיה של אואן וילסון וג'ניפר אניסטון אמנם ספגה נפילה של 53.2 אחוז בהכנסות, אך 11.3 מיליון הדולר שהכניסה בסוף השבוע הספיקו לה למקום הרביעי. "הסיפור המופלא של בנג'מין באטן", שספג אכזבה קשה בפרסי המבקרים ביום חמישי ובפרסי גלובוס הזהב, הכניס 9.4 מיליון דולר בלבד בסוף השבוע, אך הצליח לעקוף את "סיפורים לפני השינה" של אדם שנקמן. הסרט בכיכובו של אדם סנדלר שהכניס רק 8.5 מיליון דולר שהביאו אותו למקום השישי ברשימה.

"מבצע ואלקירי" בכיכובו של טום קרוז ממשיך לדשדש, עם 6.6 מיליון דולר בלבד בשבוע השלישי להקרנתו. למרות זאת, הסרט כמעט והחזיר את ההשקעה בו ( כ – 75 מיליון דולר), ואף עקף את "יס מן", שהכניס כ – 6.1 מיליון דולר בסוף השבוע.

מדד "ואלס"

טבלת שוברי הקופות ננעלה ביום א', רגע לפני שגלובוס הזהב מחזיר סרטים כ"נער החידות מומביי" בחזרה לתודעת צופי הקולנוע. הנתונים הללו יתבטאו בוודאי בטבלת השבוע הבא, כשבינתיים סוגרי הטבלה הם " Not Easily Broken" הצנוע (תקציב בגובה חמש מיליון דולר) ואחריו "שבע נשמות" בכיכובו של ויל סמית', שהכניס 3.9 מיליון דולר בסוף השבוע, המצטרפים ל– 66.83 מיליון דולר בארבע שבועות הקרנה. אפקט גלובוס הזהב בוודאי יגיע גם ל"ואלס עם באשיר", המוקרן בארה"ב מזה שלושה שבועות. בינתיים, ממשיך סרטו של פולמן לטפס, כשהכנסותיו גבהו בשלושה אחוזים לכדי 80,900 דולר בסוף השבוע האחרון.

רשימת שוברי הקופות המלאה

1. "גראן טורינו"
2. "מלחמת הכלות"
3. "The Unborn"
4. "מארלי ואני"
5. "הסיפור המופלא של בנג'מין באטן"
6. "סיפורים לפני השינה"
7. "מבצע ואלקירי"
8. "יס מן"
9. "Not Easily Broken"
10. "שבע נשמות"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully