וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מטאליקה וראן די אם סי להיכל התהילה

עינב שיף

15.1.2009 / 1:03

להקת המטאל והרכב ההיפ-הופ יהיו בין המוזיקאים שייזכו לכבוד וייכנסו להיכל התהילה של הרוקנ'רול

מטאליקה ו- RUN D.M.C הם בין האמנים שייכנסו השנה להיכל התהילה של הרוק'נ'רול. בהודעה ששחרר אמש הועד המנהל של ההיכל נמסר, כי לצד להקת המטאל הוותיקה והרכב ההיפ-הופ החלוצי יצטרפו גם ג'ף בק, בובי וומאק וליטל טוני ולהקת האימפריאלס. הטקס החגיגי ייערך ב– 4 באפריל 2009, כשראן די אם סי יופיעו לראשונה בצמד, מאז הירצחו של חבר הלהקה ג'ם מאסטר ג'יי בשנת 2002. בנוסף, ראן די אם סי הם אמני ההיפ-הופ השניים להיכנס להיכל התהילה של הרוק'נ'רול, לאחר שגרנדמאסטר פלאש עשה זאת בשנת 2006. גם ג'ף בק נכנס בעבר להיכל, כחבר בלהקת היארדבירדס. התואר הנוכחי ניתן לו כהוקרה לקריירת הסולו הארוכה שלו.

מלבד הקטגוריה הרגילה, היכל התהילה מקבל לשורותיו מוזיקאים בעמדות נוספות: המוזיקאית וונדה ג'קסון תיכנס להיכל בקטגורית "ההשפעה המוקדמת" ואילו ביל בלאק, שניגן עם אלביס ברסלי, די ג'יי פונטנה והפסנתר דיואי לינדון "ספונר" אולדהם" ייכנסו להיכל התהילה בקטגורית ה – "Side Man".

הלהקות שהוכרזו כחברות בהיכל התהילה לשנת 2009 נבחרו על ידי 600 מצביעים, החברים באגודת היכל התהילה של הרוק'נ'רול. אמנים זכאים להיכלל בהיכל אך ורק לאחר שעברו 25 שנים מאז שחרור הקלטת הבכורה שלהם. בנוסף, האמנים השונים יוזכרו במוזיאון של היכל התהילה בקליבלנד שבארצות הברית, לצד זוכים משנים קודמות ואמנים נוספים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully