וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"ואלס עם באשיר" מועמד גם לאוסקר הבריטי

15.1.2009 / 10:34

אחרי ההצלחה בגלובוס הזהב, "ואלס עם באשיר" מועמד גם ל-BAFTA, המכונה גם האוסקר הבריטי ב-2 קטגוריות

הוכרזו הבוקר המועמדים לפרס ה-BAFTA, טקס פרסי האקדמיה הבריטית לקולנוע. "ואלס עם באשיר" מועמד ב-2 קטגוריות, האחת "הסרט שאינו דובר אנגלית", בה הוא מועמד לצד "The Baader Meinhof Complex", "גומורה", "I've Loved You For So Long" וסרט האנימציה "פרספוליס".

"ואלס" מועמד גם בקטגורית האנימציה לצד "פרספוליס" ו"וול-E".

בשאר הקטגוריות אין שינוי לעומת "גלובוס הזהב". "נער החידות ממומביי" של דני בויל ו"המקרה המופלא של בנג'מין באטן" של דיוויד פינצ'ר, כל אחד עם 11 מועמדויות. "האביר האפל" מקבל הכרה, בניגוד לשאר הטקסים עד כה, עם 9 מועמדויות.ו"ההחלפה" של קלינט איסטווד עם 8 מועמדויות.

בקטגורית הסרט הטוב ביותר מועמדים: "המקרה המופלא של בנג'מין באטן", "פרוסט/ניקסון" של רון הווארד, "מילק" של גאס ואן סנט , "נער קריאה" של סטיבן דלדריי ו"נער החידות ממומביי".

על פרס השחקן הטוב ביותר יתחרו ביניהם פרנק לנגלה ("פרוסט/ניקסון"), דב פאטל ("נער החידות ממומביי"), שון פן ("מילק"), בראד פיט ("המקרה המופלא") ומיקי רורק, שזכה בגלובוס הזהב בתחילת השבוע על תפקידו ב"המתאבק".

על פרס השחקנית יתחרו אנג'לינה ג'ולי ("ההחלפה") כריסטין סקוט תומס על ("I’ve Loved You So Long"), מריל סטריפ על "ספק", וקייט ווינסלט מתחרה נגד עצמה על "נער קריאה" ועל "חלון פנורמי".

הטקס יתקיים ב-8 בפברואר בבית האופרה בלונדון, ובאותו יום בו יתקיים טקס הגראמי בארצות הברית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully