וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טינטין חוגג 80 שנות קומיקס

15.1.2009 / 15:44

אוהדי הקומיקס בוודאי לא שכחו לציין יום הולדת 80 לעיתונאי שמעולם לא מזדקן ולכלבו הלבן, הלוא הם טינטין וסנואי, שפרצו לתודעה ב-1929

(צילום: רויטרס. עריכת וידאו: ענת ברק)

יום הולדתו ה-80 של דמות הקומיקס האהובה טינטין צוין אתמול (רביעי) בבריסל. לכבוד האירוע, נחשף ציור קיר עצום של דמויותיו של צייר הקומיקס ז'ורז' רמי בתחנת הרכבת המרכזית בעיר. דמות הקומיקס המפורסמת ביותר של רמי, הידוע יותר בשם העט הרג'ה, היא טינטין – עיתונאי שהרפתקאותיו נושאות אותו בכל רחבי העולם.

העיתונאי וכלבו "סנואי" הופיעו לראשונה במוסף של כתב עת בלגי מה-10 בינואר 1929. "טינטין בארץ הסובייטים" היה הופעת הבכירה של הדמות. ביחד עם סונאי, טייל טינטין בקונגו, טיבט ובדרום אמריקה. ב-1954 חזה טינטין את העתיד וטס לירח, 15 שנה לפני שנחת שם האסטרונאוט האמריקאי ניל ארמסטרונג.

מ-1929, למעלה מ-200 מיליון עותקים של ספרי טינטין נמכרו ברחבי העולם. הספרים תורגמו ללמעלה ממאה שפות. בימים אלו, מתכונן טינטין למסע חדש לגמרי – המסע למסך הכסף. ב-2007, ההוצאה לאור "מולינסרט", המחזיקה בזכויות למוצרי טינטין, הודיעה על עסקה עם אולפני הסרטים "דרימוורקס", שרכשו את הזכויות ל-23 ספרי טינטין.

בסרט הראשון, צפוי הבמאי סטיבן ספילברג לשתף פעולה עם הבמאי פיטר ג'קסון כדי להחיות את דמותו של טינטין בצורה הטובה ביותר. "מולינסרט" מקווה שהסרט הראשון יצא לאקרנים ב-22 במאי, 2011 – ה-22 במאי הוא תאריך הולדתו של הרג'ה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully