וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סוניק יות' חוזרים לאינדי

עינב שיף

18.1.2009 / 13:48

הלהקה לוקחת הפסקה מחברת גפן הענקית וחוזרת לאלבום חדש בלייבל האינדי מטאדור. "אני עדיין לא יודע לנגן בגיטרה", אומר הסולן ת'רסטון מור

סוניק יות', אחת מלהקות הרוק האמריקאיות החשובות והמשפיעות בעולם, חוזרת לאינדי באלבום חדש. הלהקה של ת'רסטון מור, קים גורדון, לי רנאלדו וסטיב שלי תוציא אלבום חדש בשנת 2009, כשלראשונה מזה 20 שנים היא חוזרת לחברת תקליטים עצמאית במקום קונצרן הענק גפן. אלבום האינדי האחרון אותו הוציאה הלהקה (להוציא כל מיני הרפתקאות נויז שיוצאות בלייבל שלהם) , “Daydream Nation”, נבחר במשאלים רבים כאלבום הטוב ביותר של שנות ה–80 ולאבן דרך בתולדות האינדי האמריקאי.

"בחומרים החדשים יש הרבה חומרים כבדים ומוזרים", אמר סולן הלהקה ת'רסטון מור לאתר "בילבורד". "כשהתחלתי לכתוב, שקעתי בהאזנה ללהקת The Wipers. השיר הראשון שהקלטנו, 'No Way', הוא לגמרי באווירת The Wipers, עם הם היו להקת נו וייב. קיבלנו סופר השראה להיות מרעננים שוב. אנחנו שמחים להתנהל מול לייבל שאוהב את השירים. זה רוק-צנטרי, אבל עדיין אקספירמנטלי. אנחנו עדיין סוניק יות', אני עדיין לא יודע איך לנגן בגיטרה".

אלבומה הקרוב של סוניק יות', ה–15 במספר, ייקרא “The Eternal” והוא עתיד לצאת לקראת הקיץ. אלבומה הקודם של הלהקה, “Rather Ripped", יצא בשנת 2006. מאז הוציאה הלהקה אלבום אוסף ברשת סטארבאקס והמשיכה להופיע ברחבי העולם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully