וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השוטר מנצח את העולם התחתון

עינב שיף

26.1.2009 / 0:23

"Mall Cop" ממשיך להוביל את טבלת שוברי הקופות של הוליווד כשהוא עוקף סרט נוסף בסדרת Underworld. "נער החידות ממומביי מנצל את מומנטום האוסקר וגם "ואלס עם באשיר" לא פראייר

סוף השבוע האחרון בהוליווד עמד בסימן יציבותו של המקום הראשון מצד אחד, והשפעת חשיפת הסרטים המועמדים לפרס האוסקר מהצד השני. "Mall Cop" שומר על המקום הראשון בטבלת שוברי הקופות של ארצות הברית, עם רווחים בגובה 21.5 מיליון דולר, ירידה של 32.5 אחוזים מהשבוע שעבר. במקום השני נמצא סרט נוסף של אולפני סוני, והפעם הפריקוול בסדרת "Underworld", "מלחמת האופל 3".

סרט הערפדים ואנשי הזאב של פטריק טאטופולוס הצליח להניב 20.7 מיליון דולר בסוף השבוע הראשון לצאתו לאקרנים ועקף את "גראן טורינו" של קלינט איסטווד, שבנוסף לסטירה המצלצלת מהאקדמיה שהותירה אותו ללא מועמדות לאוסקר נאלץ להסתפק במקום השלישי עם הכנסות בגובה 15.98 מיליון דולר בסוף השבוע. "בית מלון לכלבים" של ת'ור פרוידנת'אל סבל מירידה של 27.3 אחוזים בהכנסותיו, והסתפק ב– 12.36 מיליון דולר בסוף השבוע האחרון.

מומנטום האוסקר

"נער החידות ממומביי" מסמן את המגמה השנייה במצעד שוברי הקופות של הוליווד, כשבנוסף להצלחה בגלובוס הזהב והמועמדות ל– 10 פרסי אוסקר, הרחיב סרטו של דני בויל את תפוצתו בארצות הברית, מהלך שהניב רווחים בגובה 10.5 מיליון דולר, עלייה של 80.4 אחוזים בהכנסתו וקפיצה של חמש מקומות בטבלה.

גם "הסיפור המופלא של בנג'מין באטן" חזר בחסות האוסקר לעשירייה הפותחת, אך רק למקום התשיעי ועם רווחים של 6 מיליון דולר. שאר הסרטים המועמדים, כמו "פרוסט/ניקסון" של רון האוורד ו"מילק" של גאס ואן סנט רשמו עליות נכבדות, אך לא הצליחו להתברג לעשירייה. במקומם, אפשר למצוא במקום השישי את "My Bloody Valentine 3-D" של פטריק לוסייר, עם רווחים בגובה 10.05 מיליון דולר בשבוע השני להקרנתו ומיד אחריו את "לב הדיו" בכיכובו של ברנדן פרייזר, עם 7.72 מיליון דולר בסוף השבוע הראשון להקרנתו.

"Notorious" צולל

"מלחמת הכלות" נותר עם רווחים בגובה שבעה מיליון דולר בלבד בסוף השבוע, אשר מצטרפים לרווח כולל של 48.7 מיליון דולר בשלושה שבועות בלבד. בהתחשב בכך שמדובר בהפקה שעלותה כ- 30 מיליון דולר בלבד כולל את הת'אווי וקייט האדסון, מדובר בהצלחה. אחריו ניתן למצוא כאמור את הקאמבק של בנג'מין באטן ובמקום העשירי הנפילה הכואבת של הפתעת השבוע שעבר, "Notorious", על חייו של הראפר כריסטופר וואלאס, הלא הוא נוטוריוס ב.י.ג, שלאחר הפרמיירות הנוצצות בכיכובם של מיטב אמני ההיפ-הופ הצטמק למימדיו הטבעיים וצבר 5.7 מיליון דולר, נפילה של 72.2 אחוזים.

ואיפה "ואלס עם באשיר"? המועמד הטרי לאוסקר בקטגורית הסרט הזר צבר רווח נאה של 153,000 דולר והוא קרוב למדי לקו מיליון הדולר בארצות הברית בלבד.

  • עוד באותו נושא:
  • mall cop

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully