וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גילדת השחקנים לא רוצה לשבות

עינב שיף

27.1.2009 / 15:43

גילדת שחקני המסך בהוליווד פיטרה את יושב ראש צוות המשא ומתן עם האולפנים ובכך הורידה את איום השביתה מהפרק

פחות מיממה לאחר שהעניקו את פרסיהם בטקס נוצץ, גילדת שחקני המסך חוזרת למאבק הפנימי הנוגע לתנאי העסקתם ולאפשרות השביתה מול האולפנים. בצעד נדיר, פוטר אמש דאג אלן, יושב ראש צוות המשא ומתן של הגילדה, על ידי מועצת המנהלים של הגילדה. הצעד מגיע מכיוון הסיעה המתונה בגילדה, המתנגדים לשביתת שחקנים, אליה דחפו גם אלן וגם נשיא הגילדה, אלן רוזנברג. "אני מאוכזב מאד מהחלטת הוועדה", כתב אלן במייל למועצת המנהלים של הגילדה. "אני גאה ברזומה שלי, אני מאחל לגילדת שחקני המסך ולחברים בה הצלחה. נהניתי במיוחד לעבוד עם צוות הגילדה ועם נשיאה, אלן רוזנברג ואחראית התקציב, קוני סטיבנס". אלן, שחקן פוטבול בעברו, הגיע ל-SAG בשנת 2006, לאחר שמילא תפקיד דומה באיגוד שחקני הפוטבול במשך שני עשורים.

"הוקל לי ואני מלאת תקווה", אמרה השחקנית סאלי פילד, שהתנגדה למהלכיו של אלן. "אני בטוחה שזו הייתה החלטה קשה להחליף את אלן וועדת המשא ומתן, אך אם איגודי הבידור האחרים יכולים להגיע להסכמים שניתן לחיות איתם, גם SAG יכולים. כעת, אני בטוחה שהסכם יגיע, מהיר ופרודוקטיבי".

למרות זאת, המאבקים בגילדה יימשכו, שכן הנשיא רוזנברג הוא תומך נלהב של אלן ושל השביתה. "פחדנים, לא ישרים וחסרי מוסר", כינה רוזנברג את המתונים בגילדה, המהווים על פי אתר "וראייטי" כ- 53 אחוזים ממועצת המנהלים בגילדה. על פי רוזנברג, שכינה את ההחלטה "היום האפל בחיי", התנהגותם של המתונים תביא בסופו של דבר לחוזה לא הוגן עבור השחקנים, אשר פועלים מזה שבעה חודשים ללא הסכם מסודר מול האולפנים.

כעת מועדות פני הגילדה לתחילת פעילותו של "צוות משימה" (Task Force) חדש בראשו של ג'ון מגוואייר, אשר ינסה לפעול מול האולפנים להשגת החוזה המיוחל, כשפיטוריו של אלן והנוכחות של הרוב המתון בגילדה מרחיק את אופציית השביתה באופן משמעותי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully