וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליאם ניסן דוחק את Mall Cop

עינב שיף

2.2.2009 / 11:36

"Taken" בכיכובו של ניסן נכנס למקום הראשון בטבלת שוברי הקופות על חשבון הפתעת העונה, "Mall Cop"

סוף שבוע מוזר יחסית בקרב שוברי הקופות של הוליווד. מכירות הכרטיסים ירדו בסך הכל ב- 20 אחוזים לעומת השבוע שעבר. ניתן לייחס זאת לחגיגות ה"סופרבול" שהתקיימו אמש ותפסו את מירב תשומת הלב האמריקאית בסוף השבוע האחרון. עם זאת, סוכנות רויטרס מציינת כי מכירות הכרטיסים בחודש ינואר שברו שיא והגיעו לכדי מיליארד דולר.

במקום הראשון של השבוע ניתן למצוא את “Taken", של פייר מורלו ובכיכובו של ליאם ניסן. הסרט, שהופק ונכתב על ידי לוק בסון ("ניקיטה", "האלמנט החמישי"), הכניס 24.62 מיליון דולר בסוף השבוע הראשון להקרנתו, כשהוא מופץ ב- 3,183 בתי קולנוע. בכך, הצליח "Taken" לדחוק את "Mall Cop", שובר הקופות המפתיע של אולפני סוני למקום השני, עם הכנסות בגובה 14 מיליון דולר, שמצטברות לסכום של 83.37.

במקום השלישי נמצא עוד סרט בסוף השבוע הראשון להקרנתו, ”The Uninvited", של צ'ארלס ותומס גארד שהכניס בסוף השבוע 10.51 מיליון דולר. במקום הרביעי נמצא הסרט לכל המשפחה "בית מלון לכלבים" של הבמאי ת'ור פרוידנטאל, שהכניס בסוף השבוע 8.7 מיליון דולר.

המאה מיליון של איסטווד

החמישייה הפותחת נסגרת עם "גראן טורינו" של קלינט איסטווד, שזכה אמנם לכתף קרה בעונת הפרסים הנוכחית, אך בקופות ממשיך להרשים עם חציית קו מאה מיליון הדולר היוקרתי. לעומת "גראן טורינו" הדחוי, "נער החידות ממומביי" ממשיך את מומנטום הפרסים הבלתי נתפס שלו ולמרות ירידה של 28.2 אחוזים, הגיע ל- 7.68 מיליון דולר בסוף השבוע האחרון ולסכום נאה של 67.24 בסך הכל. סרט האימה השלישי בסדרת "מלחמת האופל" סופג את הירידה החדה של השבוע (65.4 אחוזים), ומידרדר בשבוע השני בלבד להקרנתו מהמקום השני למקום השביעי.

רנה זלוויגר חדשה בטבלה

"חדשה בעיר", הקומדיה החדשה של זוכת האוסקר רנה זלוויגר נכנסה לטבלת שוברי הקופות עם 6.75 מיליון דולר, כשהוא מוקרן ב- 1,941 בתי קולנוע בלבד. "My Bloody Valentine 3-D" של פטריק לוסייר סופג עוד ירידה חדה של 57.5 אחוזים בהכנסתיו, שהסתכמו בסוף השבוע ב– 4.25 מיליון דולר. למרות זאת, הכנסות הסרט הצליחו להכפיל את תקציבו. "לב הדיו" של ליין סופטלי ובכיכובו של ברנדן פרייזר סוגר את הרשימה עם 3.7 מיליון דולר בסוף השבוע האחרון. הסרט, שתקציבו מגיע לפי הערכות ל –60 מיליון דולר, עומד לסיים סיבוב קצר בן שבועיים בלבד בטבלת שוברי הקופות.

טבלת שוברי הקופות המלאה

1. "Taken"
2. "Mall Cop"
3. "The Uninvited"
4. "בית מלון לכלבים"
5. "גראן טורינו"
6. "נער החידות ממומביי"
7. "עולם האופל 3"
8. "חדשה בעיר"
9. "My Bloody Valentine 3-D"
10. "לב הדיו"

  • עוד באותו נושא:
  • mall cop
  • taken

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully