וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האחים וואשובסקי יביימו את סופרמן?

עינב שיף

15.2.2009 / 13:05

במאי הבית של יוצרי "המטריקס" טוען כי הפרויקט החדש הוצע לאחים, אך הם טרם נענו סופית. ויש גם במאי לחדש בסדרת "סיוט ברחוב אלם"

האחים וושובסקי, יוצרי "המטריקס" ו"וונדטה" יעמדו ככל הנראה מאחורי טרילוגית הסרטים החדשה בסדרת "סופרמן". ג'יימס מקטיג, במאי "וונדטה", אמר בפסטיבל ברלין כי ההפקה האחרת של האחים, "Plastic Man", נדחתה ובמקביל, הבמאי בריאן סינגר, במאי "סופרמן חוזר" לא יביים את הסרט החדש בסדרה. לדברי מקטיג, פרויקט "סופרמן" הוצע לאחים וואשובסקי, אך הם עוד לא נתנו את הסכמתם הסופית. אתר Digital Spy טוען כי מקטיג אמר שאם האחים ייקחו על עצמם את הפרויקט, הוא יביים ככל הנראה את ”Plastic Man” ואת סרטון הביניים בין החלק הראשון של "סופרמן" והחלק השני בסדרה, בסגנון ה"אניטמריקס".

בחדשות קולנועיות נוספות, אפשר להכריז כי יש במאי לסרט החדש בסדרת סרטי האימה "סיוט ברחוב אלם". סמואל (סם) באייר, במאי הקליפ של “Smells Like Teen Spirit”, יביים פרק נוסף בעלילתיו של פרדי רוגר, במלאות 25 שנה לסרט הקאלט של ווס קרייבן. לדברי סוכנות רויטרס, הסרט החדש יכיל אלמנטים מרכזיים מהסרט הראשון בסדרה, שבו קרוגר צד את חלומותיהם של בני נוער ותוקף את תת-המודע שלהם. באייר הוא מבכירי במאי הקליפים בתעשיית המוזיקה, בעל תיק עבודות הכולל את נירוונה, הרולינג סטונס, דיוויד בואי, מטאליקה וג'סטין טימברלייק. בנוסף ל"סיוט ברחוב האלם" המחודש, הוא עתיד לביים את המותחן “Fiasco Heights".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully