וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טיילר פרי עושה זאת שוב

עינב שיף

23.2.2009 / 12:25

"Madea Goes To Jail" של הבמאי-שחקן המצליח כבש את המקום הראשון

סוף השבוע האחרון בהוליווד התנהל באווירת טקס האוסקר ה-81 שהתקיים הלילה, מה שהוביל לירידה של 26.4 אחוזים בהכנסותיהם של הסרטים המובילים. למרות זאת, את המקום הראשון כבשה בסערה הקומדיה החדשה של המחזאי/במאי/שחקן טיילר פרי, "Madea Goes To Jail".

למקום השני בטבלה הגיע "Taken", שהצליח להפסיד פחות מהסרטים שהקדימו אותו בשבוע שעבר, והרוויח 11.4 מיליון דולר בסוף השבוע האחרון. "Coraline", המבוסס על ספר של ניל גיימן התקדם למקום למקום השלישי עם 11.03 מיליון דולר בסוף השבוע, תוך שהוא גובר על "הוא פשוט לא בקטע שלך" של קן קוואפיס שספג ירידה חדה של 56.3 אחוזים ברווחיו והניב רק 8.54 מיליון דולר בסוף השבוע.

שולט באוסקר, גבוה בטבלה

באזז האוסקר סביב "נער החידות ממומביי" העניק לו תנופה גם בטבלת שוברי הקופות. סרטו של דני בויל הרוויח בסוף השבוע 8.54 מיליון דולר, המעמידים אותו על סף קו מאה מיליון הדולר היוקרתי, כשהשפעת זכייתו בשמונה אוסקרים תבוא לידי ביטוי בשבוע הבא. במקום השישי מגיע המנצח הגדול של השבוע שעבר, הרי-מייק ל"יום שישי השלושה עשר", שללא הטיימינג של יום שישי ה-13 צנחו רווחיו ב- 80.7 אחוזים שהסתכמו בסכום של 7.83 מיליון דולר לעומת 40.57 מיליון דולר בסוף השבוע שעבר.

גם "וידויים של שופוהוליק" סופג מכה קשה בשבוע השני בלבד להקרנתו, כשהצליח להכניס רק 7.02 מיליון דולר לעומת 15.06 בשבוע שעבר. לשם השוואה, הסרט בא בתור בטבלה"Mall Cop" הכניס 7 מיליון דולר בשבוע השישי להקרנתו.

הבנק מפסיד

"Fired Up", הסרט השני בראשונה שנכנס לטבלת שוברי הקופות, התמקם התשיעי, כשהוא מוקרן ב -1,810 בתי קולנוע בלבד ברחבי ארצות הברית. זהו סכום נאה לקומדיה של וויל גלוק. "הבנק" לעומת זאת בכיכובו של קלייב אואן ובבימויו של טום טיקוור הניב רווחים בגובה 4.45 מיליון דולר בשבוע השני להקרנתו, לעומת 9.33 מיליון דולר בשבוע שעבר. בסך הכל הניב הסרט 17 מיליון דולר, שעדיין לא מכסים את 50 מיליון הדולר שהושקעו בו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully