וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הודו מרוצה מ"נער החידות ממומביי"

עינב שיף

25.2.2009 / 15:08

רשויות הדיור במחוז בו צולם "נער החידות ממומביי" העניקו שני בתים לשני הילדים שהשתתפו בסרט

רשויות הודו העניקו בתים חדשים לשניים מהילדים המשחקים בסרט "נער החידות ממומביי". סוכנות רויטרס מדווחת כי רובינה עלי ואזהרודין איסמעיל, המשחקים את הגרסאות הצעירות של לטיקה וסלים בסרט, זכו לכבוד לאחר שהסרט סחף את טקס פרסי האוסקר וזכה בשמונה פרסים, ביניהם "הסרט הטוב ביותר".

"שני הילדים האלו הביאו מידה של אצילות למדינה", אמר גאוטם צ'אטרג'י, ראש מנהלת פיתוח הדיור באזור מהאראשטרה שבמומביי, שם מוקמו חלק מצילומי הסרט. "נאמר לנו שהם חיו בשכונות עוני, שאיננו יכולים אפילו לסווג כבתים".

המהלך המפתיע של הרשויות ההודיות מגיע לאחר מחלוקות רבות בנוגע לסרט והשם אותו הוא מוציא למדינת הענק. סוכנות רויטרס מדווחת כי כמה הודים מצאו את הסרט המציג את העוני בהודו, כפוגעני לשמה של הדמוקרטיה הגדולה בעולם. בנוסף, הועלו האשמות על יחס ההפקה לצוות השחקנים ההודים בסדרה, במיוחד הילדים שבהם, אשר חיו בעוני רב למרות רווחיו העצומים של הסרט, שאמורים לחצות בסוף השבוע הבא את קו מאה מיליון הדולר בארצות הברית בלבד, לעומת עלות הפקתו שעמדה על כ – 15 מיליון דולר.

מפיק הסרט כריסטופר קולסון והבמאי זוכה האוסקר, דני בויל, הכחישו את ההאשמות ואמרו, לפי רויטרס, כי לילדים בסרט שולם שכר עתק מעבר למשכורת הנהוגה בהודו. בנוסף, שילמה ההפקה על חלק מלימודיהם של הילדים ועל תרופות לשעת חירום. לצד אלו, אולפני פוקס העומדים מאחורי הסרט הטיסו על חשבונם תשעה ילדים שהשתתפו בסרט ללוס אנג'לס, כדי שישתתפו בטקס האוסקר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully