וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קנייה ווסט נכנס בטום יורק וממליץ על אמנות ישראלית

עינב שיף

28.2.2009 / 2:00

הראפר הקליט מופע לרשת VH1 וניצל את ההזדמנות כדי לרדת על טום יורק ולהגן על כריס בראון ומייקל פלפס. בבלוג שלו הוא ממליץ על האמנית הישראלית רונית ברנגה

קנייה ווסט יצא להגנתו של כריס בראון ותקף את סולן רדיוהד, טום יורק, במהלך הקלטת הופעה לרשת VH1. סוכנות רויטרס מדווחת כי בקטעים שנחתכו בעריכה על ידי הרשת, ווסט כעס על היחס שהפגין כלפיו יורק בטקס פרסי הגראמי לפני כשלושה שבועות. "זה כאב", אמר ווסט, שהצהיר בעבר כי הוא מעריץ את יורק ורדיוהד. "אז בהופעה שלהם I Sat The Fuck Down".

לאחר מכן פנה ווסט להגן על הזמר כריס בראון, החשוד בתקיפתה של ריהאנה. "אפשר להניח לכריס?", שאל ווסט את הקהל. "אני יודע שאני גם עושה טעויות בחיים". לאחר מכן שיבח ווסט את או ג'יי סימפסון, ואמר "מה שהוא עשה, מתי שהוא עשה, האם הוא לא היה מדהים?". לסיום, אמר ווסט כי גם מייקל ג'קסון הוא "מדהים" וגם השחיין מייקל פלפס, שהסתבך בפרשיית עישון באנג זכה לשבחים מהראפר, שאמר עליו "הוא פאקינג בן אדם אמיתי, הוא עושה טעויות".

ווסט הקליט את המופע ב- 13 בפברואר, במסגרת סדרת ה- Storytellers המפורסמת. המופע ישודר הערב ברשת VH1, ככל הנראה ללא כל ההערות הללו.

ווסט גם מצא זמן להמליץ בבלוג שלו על אתרי אמנות חביבים עליו. אחד מהם שייך לאמנית הישראלית רונית ברנגה. בפוסט שזכה ל- 51 תגובות, פרסם ווסט תמונות מיצירותיה של ברנגה עם לינק לאתר המציג את עבודותיה, מה שבוודאי לא יכול להזיק לקריירה של האמנית בת ה-36.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully