וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דידי איידול: שבוע שני בתוכנית

דידי חנוך

1.3.2009 / 10:30

באמריקן איידול הסתירו מאתנו את המוכשרים ונתנו לנו חשיפת יתר של מי שלא ימשיך הלאה. דידי חנוך מופתע מהתוצאות

שבוע שני בתוכנית האמיתית, ושוב גילינו שני דברים שידענו כבר: מפיקי אמריקן איידול - יחסית להיותם מפיקי המכונה הטלויזיונית המשומנת בעולם - הם אדיוטים. או שהם עצמם לא צפו את מכת המוכשרים האנונימיים שתקפה את המסך, או שהם שמרו אותם לשלבים האלו של התחרות, או שהם ממש רצו שזמרים גימיקיים ופחות מוכשרים יעברו הלאה. בכל מקרה אדיוטים. ועוד על כך בסיום.

ג'סמין מארי - Love Song

מצעד האכזבות הצעירות ממשיך מהשבוע שעבר. יכול להיות שמישהו לקח אותה ואת סטיבי ולסדנת אנטי שירה? אנחנו יודעים שהיא מוכשרת והיו לה כמה שניות מצוינות. אבל הסה"כ היה די נורא.

מאט ג'יראוד - Viva La Vida

התרסקות. אין מילה אחרת. מדובר בבחור שנחשב לסוג של פייבוריט. EOnline דירגו אותו בשבוע שעבר במקום הראשון בתחרות. ההופעה הזאת תוריד אותו מאד. מעניין שרנדי חושב שזה שיר פשוט. זה לא. אבל זה נראה מאוד פשוט לשחוט אותו ככה.

sheen-shitof

עכשיו בישראל

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס

ג'נין ויילז - This Love

לא ראינו אותה בכלל בשלבים הקודמים. ההופעה שלה היתה בדיוק מה שהושפטים נוהגים לכנות "בטוחה", אבל היא שרה בסדר ואחרי שני הזמרים הראשונים זאת היתה הקלה עצומה. השופטים לא חשבו שהיא שרה טוב.

ניק מיטשל (נורמן ג'נטל) - And I'm Telling You

ניק החליט ללכת עם הגימיק ואין מה לומר - הוא הלך איתו עד הסוף. יש משהו עצוב בכך שהבחור, שהוא זמר מוכשר, מסרב לנסות לשיר ברצינות. הוא מבדר מאד, אבל מוזיקלית זה היה פשוט נורא. אבל אם מיטשל היה צריך לעבור את זה בשביל לקבל מופע בוגאס, אז בסדר.

אליסון אירהיטה - Alone

להתראיין היא לא יודעת ואולי בגלל זה היתה בלתי נראית עד עכשיו. לשיר? לשיר היא יודעת. היא קצת לחצה בפזמון, והיא לא השתוותה לביצוע של קארי אנדרווד באותו השיר, אבל היא היתה כל כך הרבה יותר טובה מקודמיה והיא חמודה. ואני חולה על השיער האדום שלה.

כריס אלן - Man in the Mirror

עוד בלתי נראה מתגלה כזמר טוב. אמנם לא אחיד ברמתו, אבל בסה"כ ביצוע סביר לשלב הזה. לא היה עובד לו בשלבים המתקדמים, אבל סביר בהחלט כאן.

מגאן קורקרי - Girl Put Your Records On

כמו שכבר הצהרתי בטורים הקודמים, אני אוהב את מגאן. מאד. היא היתה נהדרת בבתים וחלשה יותר יותר בפזמון והתנועות שלה על הבמה מלחיצות בטירוף. במיוחד בשמלה נשית ולבנה שמנוגדת לזרוע המקועקעת שלה שמנוגדת לבלונד המתוק, אבל בסופו של דבר היתה לה הופעה מאוד מוצלחת.

מאט ברייצקי - If You Could Only See

במהלך כל השיר היה חסר לו גרוש ללירה. לא הלך רחוק מספיק, לא התאמץ מספיק, לא שר טוב מספיק. הוא היה קרוב ללשיר טוב. אבל הוא לא הגיע לשם בשום רגע.

ג'סי לנגסטאם - Bette Davis Eyes

הקול שלה מצוין אבל כמה ששנאתי את העיבוד. חשבתי שהיא סייעה לעצמה בשלב השיחה עם השופטים, כשהיא החליטה לענות להם על כל פיסת ביקורת ולהתחכם בצורה שובת לב, אבל השיר לא היה מספיק טוב.

קאי קולאמה - What Becomes of the Broken Hearted

קאי התחיל חלש ביותר אבל התחזק לקראת הסוף ובסך הכל מדובר בעוד מתמודד שהיה הבטחה מאוד גדולה בשלב האודישנים, אבל אכזב בהופעה מעט משעממת. מעט? התכוונתי מאוד.

מישוונה הנסון - Drops of Jupiter

מישוונה היתה טובה מאד בעיני. חיננית בהרבה ממה שהשופטים נתנו לה קרדיט. כן, זה שיר קצת משעמם, אבל היא שרה אותו טוב. התגובות שהיא קיבלה היו ממש לא מוצדקות בעיני.

אדם למברט - Satisfaction

הנסיון העצום שלו על במה ניכר, ואין לי ספק שיהיו לו אוהדים רבים ושיש לו המון כישרון. אבל מדובר בזמר שקיוויתי שימתן את עצמו קצת ואני עדיין חושב שהוא ירוויח מזה. כאן, הוא היה רחוק מאד ממיתון וזה היה יותר כמו סטיבן טיילר על קראק. אגב, כמה לא מפתיע שמדובר במעריץ של דמדומים.

אפילוג

מפיקי אמריקן איידול היקרים, מה יהיה אתכם? אני לא מאמין שכריס ואליסון נהיו מוכשרים פתאום השבוע. היה הורג אתכם להראות אותם קצת עד עכשיו? אולי אם הייתם חותכים משהו משבעים ושמונה השעות שניק/נורמן וטטיאנה קיבלו עד עכשיו, היינו יכולים להכיר אותם קצת.

עברו: אליסון, כריס, אדם

צריכה לקבל גלגל הצלה: מגאן!

יקבלו גלגל הצלה: מגאן, ניק, מאט (ג'יראוד)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully