וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סנופ דוג מצטרף ל"אומת האיסלאם"

עינב שיף

2.3.2009 / 18:43

הראפר המצוין רוצה להיות מלקולם אקס ומצטרף לתנועה הוותיקה. "אני עושה מה שנכון ומה שצודק", אמר הראפר

הראפר סנופ דוג הצטרף ל"אומת האיסלאם". אתר BBC מדווח כי הראפר המצליח ניצל כנס של התנועה בשיקגו בסוף השבוע האחרון בכדי לבצע את "מה שנכון ומייצג את מה שצודק", לדבריו.

עם זאת, מדבריו של הראפר השתמע כי אין זו הפעם הראשונה שבה הוא נוטל חלק בפעילות של התנועה. "אני כבר באומה", אמר סנופ לפי הדיווחים. "זו הסיבה שאני כאן". על פי דיווחי סוכנות AP, סנופ אף תרם 1,000 דולר לתנועה.

"אומת האיסלאם" היא התנועה המוסלמית הבולטת והוותיקה בארצות הברית, שאמונתה הבסיסית היא האיסלאם אך היא פועלת באופן עקבי למען זכויות השחורים בארצות הברית. התנועה הוקמה בשנת 1930 על ידי וואלאס פארד מוחמד ומנהיגה כיום הוא לואיס פאראחן, שעורר מחלוקת עזה בעקבות התבטאויות שונות בנושא היהודים וישראל, חלקן אף התפרשו כאנטישמיות. דמות בולטת נוספת בתנועה היא מלקולם אקס, פעיל זכויות האדם המיליטנטי שפעל במסגרת התנועה ונרצח בשנת 1965.

הצטרפותו של סנופ דוג ל"אומת האיסלאם" מגיעה כחצי שנה לאחר שביטל הופעה מתוכננת בישראל, לכאורה עקב לחצים של ארגונים איסלמיים שהתנגדו להופעתו. דוג, ששמו האמיתי הוא קלווין ברודאס, כיכב באחרונה בתוכנית ריאליטי שתיעדה את חייו כאיש משפחה יחד עם אשתו ושלושת ילדיו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully