וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תיאטרונטו 2009 יוצא לדרך

עינב שיף

3.3.2009 / 16:59

נחשפו ההצגות שישתתפו בפסטיבל תיאטרונטו ויתחרו ביניהן על פרסים כספיים

בפסטיבל תיאטרונטו 2009 שיתקיים באולמות שונים ברחבי יפו החל מה- 11 באפריל, יעלו בבכורה 10 הצגות ילדים למבוגרים, שיתחרו על פרס בגובה 10,000 שקלים.

ההצגות שישתתפו הן "אורפיאוס במטרו" איגור ברזין, "יהונתן" של הלן קי, "הבן של יעקב" בבימויה של שרית וינו-אלעד, "חרדת טיסה" בבימויה של יעל כהן והשתתפות אבי גרייניק, "כפיונת (שטיינברג)" של אביבית שקד, "לנסקי" של יואל זילברג ובהשתתפותו של זוכה פרס התיאטרון לשנת 2009, יעקב בודו, " לולו - הרפתקה באושוויץ" של שלומי גולן, "קברניט העץ" של פאניה גרינשפון, "מיסטר סי" של גיל אלון ו"הלילה על גבול היערות" של ג'ורג' מילטינאנו.

בנוסף, השנה נפתחה לראשונה קטגוריה להצגות ילדים בפסטיבל. חמש הצגות שיעלו בבכורה יתחרו על פרס בגובה 5,000 שקלים ואלו הן: "רקפת לא משתפת" של יעל נביא, "צלילי הלב" של ליאת בן שושן, על פי כתיבה של חמוטל בן זאב, "מלך החסידות" של שירה שטרן, "הקרב הראשון בנחל קשישון" מאת אפרים סידון בבימויו של מאור זגורי ובהשתתפותה של מסקי שיברו ו"ממלכת השוקולד של תותי" מאת חרות אשכנזי.

פסטיבל תיאטרונטו יתקיים השנה בפעם ה-19. תקציב הפסטיבל, המופק בשיתוף משרד התרבות, עיריית תל אביב-יפו, החברה לפיתוח יפו העתיקה, מנהלת נמל יפו, קרן מרק ריץ' ובימות 2000, עומד השנה על 700,000 שקלים.

את 15 ההצגות המתמודדות מתוך 85 ההצגות שהוגשו, בחרה וועדה בראשות יעקב אגמון ובהשתתפות רועי הורוביץ ושיר פרייבר. לוועדה לבחירת הצגות הילדים הצטרף גיל צ'רנוביץ'.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully