וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוצים שלאונרד כהן יגיע? חתמו על עצומה

עינב שיף

4.3.2009 / 23:35

רוצים לראות את היה יה יהז בלי דפש מוד? עדיין מחכים שלאונרד כהן יגיע? חיתמו על העצומה. גם את, שפרה

הדי ג'יי אביחי פרטוק מאד אוהב את דפש מוד, אבל לא היה מוכן להשלים עם העובדה כי להקת הי יה יהז תופיע בישראל רק פעם אחת, בעשרה במאי, לפני המופע של דפש מוד באצטדיון רמת גן.

ליין מסיבות האינדי C.U.N.T, שפרטוק הוא אחד מראשיו, חיבר עצומה הקוראת למפיק שוקי וייס לארגן מופע נפרד ללהקה האמריקאית האהובה. העצומה תופץ ראשית במסיבת הקרובה של הליין ביום שישי הקרוב בלבונטין 7 ומשם בחנות האוזן השלישית בתל אביב, בלבונטין 7, במועדון ברזילי, בפאב האוגנדה בירושלים, במועדון הבאסס בעיר ובמסיבות נוספות ברחבי הארץ.

"בהתחלה רצינו לראות מה הלך הרוחות והאם זה בכלל בתכנון", מספר פרטוק לוואלה! תרבות, "ואז התחלנו לברר והבנו שאין תכנון לארגן הופעה נוספת בישראל. החלטתי לרחרח בעצמי והגענו למסקנה שהביקוש לראות את היה יה יהז יהיה גבוה לפחות כמו בלונד רדהד, שהיו אמורים להופיע לפני דפש בפעם הקודמת וגם להופיע בנפרד לא פעם אחת, אלא שלוש"

ניסיתם לפנות ללהקה באופן ישיר?

"היו ניסיונות כאלו", מספר פרטוק. "הבנתי שהם היו שמחים מאד, אבל זה לא תלוי בהם, הם צריכים מישהו שיפיק את המופע. בכל זאת, אני מאד מאד אופטימי. השיחות מול הפקת המופע נעשות באופן מסודר, הם נורא שמחים שלא מדובר בקבוצה מקטרת וצעקנית, אלא בחבורת אנשים שרוצה לעשות שירות לתרבות הישראלית עם הופעה של אחת הלהקות המצליחות בעולם. אני משער ש- 2,000 חתימות יעשו את העבודה בנושא הזה".

הרבה אנשים רוצים הופעה נפרדת של היה יה יהז כדי לא ללכת להופעה של דפש מוד רק בשבילם. איפה אתם בנושא?

"זו נקודה שחשוב לי להבהיר. הרבה אנשים שמדובר בהתנגדות של אנשים שאין להם כוח לדפש מוד. יש כאלו קבוצות, אנחנו לא נמנים על אחת מהן. אנחנו אוהבים את דפש מוד, כשהם ביטלו בפעם הקודמת נסענו לראות אותם בפראג, אבל מדובר בשירות לחיי התרבות בארץ כי אם היה יה יהז לא יופיעו בנפרד - יהיה מדובר באחד הביטולים הגדולים מאז ביטול ההופעה של הביטלס בארץ. מדובר בלהקה בשיא כוחה, שעומדת שלושה פחות משלושה שבועות לפני הוצאת אלבום חדש, יהיה המון הייפ סביבה והמון קהל שירצה לראותם אותם – מגוחך לפספס את זה".

ממשרדו של שוקי וייס נמסר בתגובה: "כרגע אין כוונה לקיים מופע נפרד של היה יה יהז בישראל, מלבד ההופעה שלפני דפש מוד, אבל אנחנו מברכים על היוזמה ובכלל, על כך שהקהל בישראל מפגין את דעותיו".

שפרה קורנפלד תביא את לאונרד כהן?

למרות העצומה, חשוב לזכור שהיה יה יהז עדיין מגיעים לישראל, טפו טפו טפו. מי שעדיין נותרים רעבים הם מעריצי לאונרד כהן, שהיה אמור להופיע בישראל בספטמבר האחרון, אך המופע בוטל, כשסיבת הביטול נותרה עלומה.

קבוצת מעריצים החליטה להתעלות על מאבקי המפיקים ולפנות באופן ישיר למנהליו של כהן. היוזמה החלה אצל גיל נוי, יזם ומעריץ של כהן, בעקבות אכזבה מביטול הופעתו של כהן בישראל. לאחר מכן הצטרף אליו איש העסקים גיא פינפטר השניים פנו לחברת "גמבהסופט" של גיל רוזנברג ושי סקנדרני, שהקימו אתר עבור העצומה, שהצליחה להביא כ- 4,500 חתימות עד היום.

"בשלב ראשון הפצנו אימיילים אודות היוזמה להבאת לאונרד לארץ למכרים וחברים על מנת 'לחוש את השטח", מספר נוי לוואלה! תרבות. "התגובות הדהימו אותנו. קיבלנו מאות מיילים התומכים בנו וביוזמה אפילו מאנשים שכלל לא הכרנו.בנוסף, פנו נוי ופינפטר למנהליו של כהן. על טיב הקשר והיכן הנושא עומד אומר נוי "זה לא רלוונטי כרגע".

מצפים לאלפי חותמים

פינפטר ונוי מצפים לאלפי חותמים ואף אומרים כי "אם אכן נצליח להביאו, נעשה כל מאמץ לאפשר רכישת כרטיסים מוזלת למי שהצטרף ליוזמה". בנוסף, הצליחו נוי ופינפטר לגייס למאבק את יואב קוטנר ואבי מלר ומודי בר-און, שפרסמו את היוזמה באולפן ליגת האלופות.

בשלב זה, מבקשים היזמים לפנות לשפרה קורנפלד, מעריצה וותיקה של כהן ומבקשים ממנה להצטרף למאבק: "אנחנו פונים מעל במה זו לשפרה קורנפלד", אומר נוי, "שקראנו את כתבתה הנהדרת בסוף השבוע, להרתם גם היא לטובת העניין. לא הצלחנו להשיג את המייל שלה. נשמח אם תפנה למייל שלנו". שפרה, עתיד ההופעה של לאונרד כהן תלוי בך. וזה המייל: leonard2israel@gmail.com .

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully