וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפיקסיז חוזרים

עינב שיף

13.3.2009 / 15:46

הלהקה חוזרת לבמה בפסטיבל Isle of Wight האנגלי, כשלא ברור אם בלאק פראנסיס, דיל ושות' ימשיכו להופעות נוספות

אגדת האינדי האמריקאית תופיע בפסטיבל Isle of Wight שיתקיים באנגליה ב-14 ביוני, רגע לפני שניל יאנג יתפוס את הבמה כמופע המוביל של האירוע. "אנשים לא האמינו לי שסיפרתי להם שזה קורה", אמר לסוכנות הידיעות, רויטרס, מארגן הפסטיבל, ג'ון גידינגס. "הם חשבו שזה טוב מדי מכדי להיות אמיתי".

הפיקסיז (בלאק פרנסיס, קים דיל, ג'ואי סנטיאגו ודיוויד לאברינג) שבים לבמה לראשונה מאז מספר הופעות לא סדירות שהתקיימו בין השנים 2005-2007, הופעות שהגיעו לאחר טור האיחוד המתוקשר והמצליח של הלהקה בשנת 2004. כרגע, לא ברור אם הלהקה תתאחד לסיבוב הופעות מלא, אך גידינגס אמר כי הופעתם של הפיקסיז בפסטיבל תהיה הופעתם היחידה בפסטיבל אנגלי, אמירה שאיננה שוללת הופעות מחוץ לפסטיבל וכמובן מחוץ לאנגליה.

הפיקסיז הוקמו בבוסטון בשנת 1986. במהלך שבע שנות קיומם הפעיל הוציאה הלהקה ארבעה אלבומים שהפכו לאבני דרך בתולדות הרוק ובשנת 1993 התפרקו בשל מתחים בלהקה, בעיקר בין שני הכוחות היצירתיים בתוכה – בלאק פראנסיס הסולן וקים דיל הבסיסטית. בשנת 2004 התאחדה הלהקה לסיבוב הופעות שבתוכו הוציאה הלהקה סינגל אחד, "Bam Thowk", אך חומרים חדשים אחרים לא שוחררו. בשנת 2006 יצא הסרט התיעודי "LoudQUIETloud" שעקב אחרי מסע האיחוד של הלהקה. בשנת 2008 הופיעה קים דיל בישראל עם להקתה הוותיקה, הברידרז.

  • עוד באותו נושא:
  • הפיקסיז

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully