וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המכשפות ניצחו את השומרים

עינב שיף

16.3.2009 / 0:07

"המירוץ להר המכשפות" גבר על "השומרים" בקרב על הבכורה של טבלת שוברי הקופות בארצות הברית, אבל מי יעיף את "חטופה" מהטבלה?

הוליווד הזדקקה ל"Witch" כדי לנצח את "Watchmen" בסוף השבוע אחרון, כשהרימייק לסרט "Race to Witch Mountain" ("המירוץ להר המכשפות") של אנדי פיקמן הדיח את סרטו המדובר של זאק סניידר מהמקום הראשון לאחר שבוע אחד בלבד.

"המירוץ להר המכשפות" (שעולה בישראל ב-2 באפריל) בכיכובו של דווין "דה רוק" ג'ונסון גרף 25 מיליון דולר בסוף השבוע הראשון לצאתו, לעומת 18.07 מיליון אותם גרף "השומרים", פחות 55 מיליון הדולר אותם גרף הסרט בשבוע שעבר (ירידה של 67.3 אחוזים).

במקום השלישי נמצא רי-מייק נוסף, "The Last House on the Left" שהפיק ווס קרייבן לסרט שלו עצמו, שהכניס בסוף השבוע הראשון להקרנתו 14.65 מיליון דולר.

חטופה לא זזה

כצפוי בשבועות שלאחר האוסקר, הכנסותיה של הוליווד צונחות בסוף השבוע האחרון לכ- 89.19 מיליון דולר, לעומת 101.6 מיליון בשבוע שעבר. שאר הסרטים ברשימה, הניבו תוצאות פושרות למדי בהתאם, אך העקביות של "חטופה" ממשיכה להרשים. הסרט ממוקם רביעי ברשימה עם 6.65 מיליון דולר בטור ההכנסות שלו, המצטרפים לכ- 126.83 מיליון דולר. "חטופה" מצליח להישאר מעל "Madea Goes to Jail" של טיילר פרי, שמתספק ב- 5.13 מיליון דולר ומעל "נער החידות ממומביי" שהכניס 5.02 בסוף השבוע.

השוטר מהקניון עדיין בתפקיד

רק אלוהים יזיז את "Mall Cop" מטבלת שוברי הקופות, שבשבוע התשיעי להקרנתו נמצא במקום השביעי עם הכנסות בגובה 3.1 מיליון דולר ו- 137.767 מיליון דולר בסך הכל. מדובר במספרים ש"הוא פשוט לא בקטע שלך" עתיר הכוכבים מפנטז עליהם, עם הכנסות של 2.9 מיליון דולר בסוף השבוע ו- 89 מיליון דולר בסך הכל.

"Coraline" עומד לסיים את הסיבוב הנאה שלו ברשימת שוברי הקופות, עם מקום תשיעי והכנסות בגובה 2.65 מיליון דולר בסוף השבוע. קומדית הסקס העונתית "Miss March" סוגר את הטבלה עם כניסה זעירה של 2.35 מיליון דולר בסוף השבוע, שהספיקו למקום העשירי בטבלה.

טבלת שוברי הקופות המלאה

1. "המירוץ להר המכשפות"
2. "השומרים"
3. "The Last House on the Left"
4. "חטופה"
5. "Madea Goes to Jail"
6. "נער החידות ממומביי"
7. "Mall Cop"
8. "הוא פשוט לא בקטע שלך"
9. "Coraline"
10. "Miss March"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully