וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טרנטינו חוזר לפסטיבל קאן

עינב שיף

2.4.2009 / 15:35

"Inglourious Basterds”, סרטו החדש והמדובר של הבמאי בכיכובו של בראד פיט ישתתף במסגרת התחרותית של הפסטיבל

“Inglourious Basterds”, סרטו החדש של קוונטין טרנטינו יתמודד בפסטיבל קאן. אתר Variety מדווח כי הסרט בכיכובו של בראד פיט יתמודד בקטגוריה התחרותית של הפסטיבל היוקרתי, לאחר שטרנטינו להצעת הפסטיבל שיחל בחודש במאי. על פי מקורות, טרנטינו הבטיח לאולפנים האחראים על הפצת הסרט כי הנ"ל יהיה מוכן בזמן לבכורה העולמית בפסטיבל קאן, ארבעה חודשים לפני שחרורו הרשמי ב-21 באוגוסט. הליין הסופי של הפסטיבל ייוודע ב-23 באפריל.

טרנטינו נחשב לאחד הקולנוענים האהובים בצרפת. למעשה, הבמאי זכה בעבר בפרס בפסטיבל עם "ספרות זולה" בשנת 1994 ועשור לאחר מכן שימש כנשיא חבר השופטים של הפסטיבל. בנוסף, הסרט "קיל ביל" נחשף לראשונה בפסטיבל בגרסתו המקורית והארוכה וגם "חסין מוות" שלו התחרה בשנת 2007.

“Inglourious Basterds", העוסק בצרפת בתקופת הכיבוש הנאצי של מלחמת העולם השניה. בסרט יגלם פיט קצין בצבא ארצות הברית המוביל קבוצת חיילים לפעולה מעבר לקווי האויב הנאצי במלחמת העולם השנייה. צילומי הסרט עוררו מחלוקת רבה בגרמניה, עקב החשש מהפיכת השואה לבידור בנוסח טרנטינו. למרות זאת, הסרט נתמך על ידי קרנות גרמניות ואף צפוי לקבל החזר בגובה 20 אחוזים מעלות צילומו, בשל היותו מצולם במדינה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully