וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מקרטני ורינגו סטאר - האיחוד

עינב שיף

5.4.2009 / 8:54

שני חברי הביטלס הנותרים הגשימו את תקוותם של מעריצים רבים והופיעו על אותה במה לראשונה לאחר שש שנים

פול מקרטני ורינגו סטאר, שני חברי הביטלס היחידים שנותרו בחיים, הופיעו לראשונה מזה שש שנים על אותה במה. השניים השתתפו הלילה בקונצרט שנערך ב"רדיו מיוזיק הול" בניו יורק למען "קרן דיוויד לינץ'" של הבמאי הידוע, המגייסת תרומות למען ילדים בסיכון והצלתם על ידי שימוש בטכניקות מדיטציה.

סטאר עלה לבמה בכדי ללוות את מקרטני, כשמקרטני מציג אותו כבילי שירס, דמות הזמר מ"Sgt. Pepper Lonely Heart Club Band" והשניים ביצעו יחדיו את "With A Little Help for my Friends" ולאחר מכן גם את גם את "And Remember to Be... Cosmically Conscious" שנכתב כשהביטלס ביקרו בהודו אך שוחרר רק בשנת 1993. לסיום ביצעו השניים את "I Saw Her Standing There" כשאת קולות הרקע מספקים יתר משתתפי המופע – אדי ודר מפרל ג'אם, מובי, שריל קרואו ועוד.

לפני הצטרפותו של סטאר למקרטני, ביצע האחרון מחווה לג'ון לנון עם השיר "Here Today" אותו כתב לאחר מותו של לנון. סטאר העניק מחווה משלו לג'ורג' הריסון וביצע את "It Don’t Come Easy" ואמר "כתבתי את השיר עם ג'ורג' הריסון ואתם יודעים שהוא היה שמח להיות כאן הערב". הפעם האחרונה בה הופיעו מקרטני וסטאר על אותה במה הייתה בנובמבר 2002, בקונצרט לזכרו של ג'ורג' הריסון שהלך לעולמו בשנה שלפני כן.

ג'רי סיינפלד, שלא הופיע ברשימת המופעים המתוכננת, הפתיע את הנוכחים כשהגיע ולמקום ונתן סט סטנד-אפ בן שמונה דקות. רגעים נדירים אחרים בטקס היו ביצוע משותף של אדי ודר ובן הרפר ל- "Under Pressure" של קווין ודיוויד בואי משנת 1981. זמר הפולק הוותיק דונובן שיתף פעולה עם ג'ים ג'יימס, סולן להקת מיי מורנינג ג'אקט המוערכת ואפילו האוורד סטרן דיבר על תרומתה של המדיטציה להחלמת אמו מדיכאון. עיתון הסטאר לודג'ר מעריך כי בקונצרט נאספו כ- 3 מיליון דולרים למען "קרן דיוויד לינץ'".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully