וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הצרות ממשיכות: כתב אישום נגד בנה של פארה פוסט

עינב שיף

8.4.2009 / 2:36

דווקא בזמן שאמו מאושפזת בבית החולים, הגיע ככל הנראה רדמונד אוניל לבית הכלא בלוס אנג'לס כשברשותו הירואין. פוסט עתידה להשתחרר מבית החולים עוד השבוע

הצרות לא מפסיקות לרדוף את פארה פוסט ומשפחתה: כתב אישום בגין אחזקת סם הוגש נגד רדמונד אוניל, בנה בן ה- 24 של השחקנית פארה פוסט, המאושפזת בבית חולים בלוס אנג'לס לאחר החמרה במחלת הסרטן ממנה היא סובלת.

על פי הרשויות, אוניל לקח חבר לביקור אסיר בבית הכלא המחוזי של לוס אנג'לס ונעצר כשנמצא סם מסוג הירואין במכוניתו. היה זה מעצר נוסף עבור אוניל, שהיה משוחרר בערבות בעקבות מעורבות במקרה אחר בו הואשם באחזקת סמים ממריצים, אז גם נמצאו חומרים דומים בחדר השינה של אביו. הדיון בעניינו של אוניל נדחה עד ה- 24 באפריל.

כתב האישום מגיע לאוניל בסיטואציה מביכה במיוחד, בה אמו שוכבת בבית החולים לאחר שהובהלה לשם ביום א' בעקבות דימום מסוכן ממנו סבלה. פוסט חזרה באחרונה מסדרת טיפולים ניסיונית במחלת הסרטן בה לקתה לפני שלוש שנים. מאז הידרדר מצבה, שחבריה הצביעו לפני כחודש על האפשרות כי השחקנית, כוכבת "המלאכיות של צ'ארלי" בשנות ה-70, למעשה גוססת ואלו ימיה האחרונים. פוסט עתידה להשתחרר מבית החולים בימים הקרובים על פי הדיווחים, אולם נראה שמצבה הבריאותי יפנה את מקומו לטובת סיקור הסתבכותו הפלילית של בנה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully