וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מיילי סיירוס שברה את גל גדות

עינב שיף

13.4.2009 / 8:07

"האנה מונטנה - הסרט" בכיכובה של הטין איידול מספר 1 הדיח את "מהיר ועצבני 4" מראשות טבלת שוברי הקופות עם פתיחה מרשימה וחגיגית לכבוד הפסחא

עם כל הכבוד לגל גדות ו"מהיר ועצבני 4", מיילי סיירוס היא כוכבת הילדים הגדולה ביותר בארצות הברית כיום וסוף השבוע האחרון בהוליווד רק ביסס את מעמדה ככזו.

גרסת הסרט לסדרה והמופע המוזיקלי המצליח בכיכובה "האנה מונטנה" גרף את המקום הראשון בסוף השבוע הראשון לצאתו, עם רווחים בגובה 34 מיליון דולר והפתיחה השנייה בטיבה אי פעם לסרט שיוצא בסוף השבוע של חג הפסחא.

"מהיר ועצבני 4" הסתפק במקום השני, עם 28.78 מיליון דולר בטור הרווחים, ירידה של 59.4 אחוזים מהפתיחה המהממת שלו בשבוע שעבר. עם זאת, בצירוף הכנסותיו בעולם, הסרט כבר חצה את קו 200 מיליון הדולר.

עומדים על שלהם

"מפלצות נגד חייזרים" שמר על יציבות וירד בעקבות "מהיר ועצבני 4" מקום אחד בטבלה, תוך שהוא מצליח לגבור על "Observe and Report" בכיכובו של סת' רוגן, שפתח את עלילותיו בטבלה עם 11.14 מיליון דולר לעומת 22.6 של "מפלצות".

"Knowing" בכיכובו של ניקולס קייג' נותר יציב גם הוא, עם הכנסות של 6.67 מיליון דולר לעומת 8.14 מיליון דולר בשבוע שעבר. גם "I Love You, Man" שומר על איזון עם 6.41 מיליון דולר בהכנסות לעומת 7.72 בשבוע שעבר.

נפילות והפתעות

"The Haunting in Conneticut" ממשיך לעשות את שלו בטבלה, עם הכנסות 5.7 מיליון דולר ו- 46.297 מיליון דולר בסך הכל שלוש שבועות הרצה. לעומת הפתיחה הסופר מאכזבת של "Dragonball Evolution" של ג'יימס וונג ואולפני פוקס, שתלו בו תקוות רבות, מדובר אפילו בהצלחה מסחררת.

את הטבלה סוגרים שני סרטים, שמעניין לבדוק מאיזו זווית הם נחשבים להצלחה ומאיזו לכישלון. מחד, ישנו "Adventureland", עם 3.43 מיליון דולר בסוף השבוע של גרג מוטולה, שפתח בצנעה וכנראה כך גם יסיים את תקופתו בטבלת שוברי הקופות. אחריו ומאידך, ישנו "משחק כפול", שהולך ומצטמק (2.99 מיליון דולר בסוף השבוע) למספרים שלא מתאימים לשבוע הרביעי של סרט בכיכובן של שתי פיגורות כג'וליה רוברטס וקלייב אואן.

בהזדמנות זו אנו נפרדים גם מ"המירוץ להר המכשפות", "12 סיבובים" ו- "Sunshine Cleaning" שגירדו את העשירייה, אך מהצד הלא נכון שלה.

טבל שוברי הקופות המלאה

1. "האנה מונטנה – הסרט"
2. "מהיר ועצבני 4"
3. "מפלצות נגד חייזרים"
4. "Observe and Report"
5. "Knowing"
6. "I Love You, Man"
7. "The Haunting in Connecticut"
8. "Dragonball Evolution"
9. "Adventureland"
10. "משחק כפול"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully