וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בוסטון התקפלה: תשדר את תוכניתו החדשה של ג'יי לנו

עינב שיף

14.4.2009 / 14:35

זכיינית NBC בבוסטון חוזרת בה מניצני המרד של השבוע שעבר והודיעה כי תשדר את תוכניתו החדשה של ג'יי לנו

תוכניתו החדשה של ג'יי לנו תשודר בסופו של דבר בבוסטון. זכיינית רשת NBC בעיר, WHDH הודיעה אמש (ב') כי "לאחר מחשבה נוספת, החלטנו לשדר את התוכנית בשעה 22:00, החל מספטמבר". "ג'יי הוא מ- Andover, היכן שאני למדתי בבית הספר", מסר הבעלים של WHDH, אד אנסין. "אני נהנה מההומור שלו. אנחנו מקווים שהתוכנית החדשה תהיה הצלחה גדולה".

ההצהרה מגיעה שבוע לאחר שאנסין החל סערה גדולה בעולם התקשורת, כשלמעשה מרד בתוכנית הדגל של NBC לעונת הסתיו הקרובה. אז הודיע אנסין כי הזכיינית לא תשדר את תוכניתו של לנו, מטעמים כלכליים ובמקומה ישבץ תוכנית חדשות בת שעה. NBC הגיבה בזעם ואיימה לשלול את רשיונה של WHDH ולמצוא זכיינית אחרת בעיר ואולי אף להקים תחנה עצמאית שתשדר את תכני הרשת. כעת, משהוסדר הנושא, שבים היחסים בין השניים למצבם הקודם.

"אנחנו מאד מרוצים ש- WHDH תשדר את המופע הקומי החדש של ג'יי לנו בפריים טיים", אמר נשיא הרשת, ג'ון אק בהצהרה. "אנחנו מצפים לעבוד באופן צמוד עם התחנה ולשיגור מוצלח של התוכנית בבוסטון, עם אחד הכוכבים היציבים ביותר בעסק". בפרשנות של אתר Hollywood Reporter נכתב כי התקפלותה של WHDH מצמצת את הסבירות כי זכייניות אחרות של NBC ברחבי ארצות הברית יסטו מתוכנית השידורים לעונת הסתיו של הרשת. מקורות ברשת מסרו לאתר כי השינוי בעמדת WHDH לא תהווה תמריץ לזכייניות האחרות, אשר ממילא נלהבות מלוח השידורים החדש.

NBC תציג את הליין אפ הקומי שלה במופע מיוחד בניו יורק ב- 19 במאי, עם לנו עצמו, קונאן אוברייאן, ג'ימי פאלון, ריאן ווילסון, סת' מאיירס ועוד. שבועיים לפני כן תציג הרשת את תוכנית השידורים המתוכננת שלה לעונת הסתיו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully