וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מחיר המיזוג של הד ארצי - פיטורים

עידו סולומון

21.4.2009 / 17:52

30 עובדי מטה בחברת התקליטים קיבלו מכתבי פיטורים בעקבות המיזוג עם NMC. סך העובדים בחברה: 270

30 עובדים ממטה חברת הד ארצי קיבלו הבוקר מכתבי פיטורים. בין המפוטרים: מנהלת השיווק, עוזר של מנהל המחלקה הבין לאומית ומנהלת המכירות של שוק השכרת ה-DVD. ההחלטה על המהלך נפלה בעקבות מיזוג החברה עם NMC בניסיון לחסוך בעלויות. במטה החברה מועסקים כ-60 עובדים וסה"כ הועסקו בחברה כ-270 עובדים.

לדברי המנכ"ל היוצא של הד ארצי, גיל אדמוני, הפיטורים היו צפויים כחלק ממהלך המיזוג. "מטבע הדברים מנסים לבטל תפקידים כפולים, לצמצם את מערך המכירות וליצור מערכת יותר יעילה על בסיס פלאטפטורמה יותר קטנה", אמר מדמוני.

מהד ארצי נמסר בתגובה: "עקב התייעלות מתבקשת, בשל מצבה של החברה וצורך השעה, אין לנו ברירה ובצער רב אנו נאלצים להיפרד מהעובדים. אנחנו תקווה כי בעתיד צעדי ההתייעלות ישפרו את מאזני החברה, נשוב לרווחיות ונוכל לגייס עובדים חדשים".

לפני כחודש אישרה הרשות להגבלים עסקיים את עסקת רכישת הד ארצי על ידי NMC יונייטד, שהודיעה על כוונתה לרכוש את הד ארצי בסוף דצמבר בסכום של כ-4 מיליון שקל במזומן ועוד כ-20 מיליון שקל בהתחייבויות שונות. זמן קצר קודם לכן רכשה NMC גם את זרוע הקמעונות של בלוקבסטר, הכוללת את הספריות ואת מכשירי הווידיאומט.

  • עוד באותו נושא:
  • הד ארצי
  • nmc

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully