וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מפוטר הד ארצי: "זה ענף בעייתי"

עינב שיף

21.4.2009 / 18:37

האווירה במשרדי הד ארצי אמנם לא נעימה, אך גל הפיטורים של 30 מעובדי החברה לא הפתיע אף אחד. "זה היה צפוי", אומר אחד המפוטרים

כ- 30 אנשים פוטרו הבוקר בחברת הד ארצי בעקבות המיזוג עם חברת NMC. בין העובדים שפוטרו הם יעל קנדר, מנהלת השיווק, עובד מהמחלקה הבינלאומית שאינה פעילה למעשה ואיילון טישלר ממחלקת ה- DVD, שהממונה להגבלים עסקיים הטיל הגבלות קשות על פעילותה במסגרת אישור המיזוג. גורמים בהד ארצי הסבירו כי מדובר במהלך צפוי, עקב ריבוי אנשי השיווק בחברת NMC וההבדלים בין החברות.

בהד ארצי שוררת מידה מסוימת של אי ודאות לגבי המשך העסקתם של עובדים נוספים, כפי שסיפר אחד המפוטרים לוואלה! תרבות. "בסך הכל התחיל הגל ולדעתי זה יהיה יותר מאסיבי", אומר העובד. "היום לא פוטרו בדיוק 30 אנשים, אבל יכול להיות שלא הספיקו לפטר את כולם. הסיבה לכך היא שפשוט יש הרבה כפילויות ו-NMC עושה את אותו ביזנס כמו הד ארצי, כך שזה היה צפוי. האם זה היה מכובד? מי שפיטר אותנו זה סמנכ"ל הכספים ומי שביקש שיחות איתם - ייפגש איתם, אבל זה לא משהו שלא היה צפוי".

מה תזכור מענף המוזיקה?

"שלא כדאי להתקרב לשם. זה ענף שנמצא במקום בעייתי, זה לא סוד שכולם צורבים מהאינטרנט ואין כבר מקום להארד קופי, אבל אלה החיים. מוסר ההשכל שלי הוא להמשיך לעבוד במקומות רציניים ולא במקומות שמועדים לפשיטת רגל. כנראה שיש דברים שצריך ללמוד על הבשר".

בהד ארצי מסרו בתגובה: "עקב הפסדים כבדים ומצב החברה אנו נאלצים לנקוט בצעדי התייעלות ולהיפרד בצער רב מכ- 30 עובדים. מדובר בצורך השעה. אנו תקווה כי בעתיד בעקבות מהלכי ההתייעלות, מאזני החברה ישתפרו ונשוב לגייס עובדים חדשים".

"זה שהחברה מפסידה זה לא קשור", אומר המפוטר בתגובה. "לא צריך ארבעה אנשים מכל סוג ואני בטוח שגם המיתון במשק נותן לגיטימציה למהלכים האלו. יש בהד ארצי אנשים שעובדים שם 20 שנים ונמצאים באופוריה, עוד מעט זה ייגמר להם להערכתי. אני מקווה בשבילם שזה לא. בשנה האחרונה החברה לא הצדיקה את עצמה".

חברת הד ארצי נרכשה על ידי NMC יונייטד בסוף דצמבר בסכום של ארבעה מיליון שקלים, בנוסף להתחייבויות על חובות החברה ובעלות על נכסיה. הממונה על ההגבלים העסקיים אישרה את העסקה בחודש שעבר, עם הטלת מגבלות מסוימות, בעיקר בנושא ה- DVD.

  • עוד באותו נושא:
  • הד ארצי
  • nmc

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully