וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הורה היאחזות

עינב שיף

12.5.2009 / 10:20

אוהד נהרין מוביל את להקת בת שבע במופע חדש, "הורה" שיעלה בבכורה בשבוע הבא. היינו מאחורי הקלעים ותראו מה הבאנו

דרך חדשה

"הורה" הוא מופע חדש שיצר החנוך לוין של הכוריאוגרפיה, אוהד נהרין למכבי תל אביב בכדורסל של המחול, להקת בת שבע. במופע 11 נגנים שתמיד נמצאים על הבמה, רוקדים או נוכחים. הבכורה תתקיים ב- 18 וב- 19 במאי בתיאטרון שרובר בירושלים. אם אתם אוהבים מחול, אתם בטח תהיו שם.

סולו

אלא שישנן סיבות נוספות לבוא ולראות את בת שבע מודל 2009. אחת מהן, היא היכולת של הלהקה להתנהל ללא המנכ"לית הוותיקה, נעמי פורטיס. הזוגיות המקצועית בין פורטיס לנהרין פרנסה את תעשיית המחול לא מעט שנים, ומעניין לראות את הלהקה ללא אחת הדמויות החשובות והמובילות בה. מצד שני, כשיש לה את אוהד נהרין, אפשר להאמין שהם יסתדרו.

ליידי גאגא

אחת הסיבות לדומיננטיות של נהרין היא אותה שפת ה"גאגא" אותה המציא ובגינה נחשב לאחד מיוצרי המחול הנחשבים בעולם. במופע החדש מבטיח נהרין לחדש ואומר כי "הקצב וההיגיון הפנימיים של העבודה מציעים רצף של נקודות שיא ללא שפל ביניהם".

צחוק מעבודה

נהרין הוסיף ואמר כי בתהליך היצירה, הדגיש את "השטות כמעלה, את החובה לצחוק על עצמנו ואת החיבור בין להט וכישורים". המשמעות האמיתית של הדברים תתברר רק במופע המלא, אך גם היכולת של בת שבע לפרק באופן אינטלקטואלי פעילות אמוציונאלית כמו ריקוד - ממנפת את הז'אנר ומציעה בו, עדיין, קריאה חדשנית ומאתגרת.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי

כל אחד לעצמו

בפרזנטציה של "הורה", הודגשה הנקודה האינדיבידואלית: נהרין נפגש עם כל רקדן במופע בנפרד ויצר לכל רקדן חומר תנועתי שונה. לאחר מכן עוצבו 11 תלבושות שונות לכל רקדן ורק לבסוף החלה העבודה המשותפת. 11 משתתפים, בודדים שתורמים לקבוצה - לעוד מישהו זה מזכיר משחק כדורגל?

מתי ואיפה?

"הורה" תוצג בבכורה ב- 18 וב- 19 במאי בתיאטרון שרובר בירושלים. לאחר מכן ייצא המופע לכרמיאל, הרצליה, חיפה, תל-אביב, נתניה וגבעתיים. צאו לרקוד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully