וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מירה עוואד: "אנחנו עולות לגמר"

עינב שיף

12.5.2009 / 10:58

רגע לפני שהן עולות לבמת חצי גמר האירוויזיון, עוואד ואחינועם ניני מדברות עם וואלה! תרבות על התחושות. "אנחנו בטוחות בעצמנו ובדרך שלנו", אומרת ניני

מירה עוואד ואחינועם ניני יתמודדו היום (ג') במסגרת חצי הגמר של תחרות האירוויזיון. בראיון לוואלה! תרבות ממוסקבה אומרת עוואד כי "האירוע הזה הוא הרבה יותר גדול ממה שמישהו מאתנו יכול היה לתאר לעצמו. הבמה ענקית, הכל כל כך מוקפד מסביב, מטפלים בנו נהדר והחזרות הגנרליות היו טובות מאד. אבל היום זה הדבר האמיתי".

מתחילים להרגיש את הלחץ מהתגובות של הקהל הישראלי?

עוואד: "אני מנסה שלא לחשוב על זה, כי זה רק יגביר את הלחץ. אני כבר מדמיינת איך המון ישראלים יושבים בבתים ורק רוצים שלא נפשל ואני מקווה שפשוט יהיה סבבה".

ניני עצמה נשמעת נינוחה יותר, אולי מתוך הניסיון הבינלאומי הרב יותר שצברה. "יותר ממה שעשינו עד עכשיו אנחנו כבר לא יכולות לעשות", היא אומרת. "עכשיו נותר לעשות את הכי טוב שאפשר ולקוות שלא תהיינה תקלות טכניות, שאינסוף הטכנולוגיה מסביב לא תקרוס".

הציפייה הישראלית מאד גדולה באירוויזיון. איך את מתמודדת עם זה?

ניני: "צריך לזכור שהדבר לא בידיים שלנו. יש כל כך הרבה נתונים אובייקטיביים מסביב שזה באמת לא רק אצלנו. אנחנו בטוחות בעצמנו, בדרך שלנו ובשיר שלנו. מכאן והלאה, אלוהים גדול".

לסיום, ההימור שלכן. עולות, או לא עולות?

ניני: "הייתי במופע בלאס וגאס וכולם ירדו להמר חוץ ממני. אני לא מסוגלת לשים את היד במקומות האלו, לכן אני יכולה לומר שאני אשמח מאד אם נעלה"

עוואד: "אני אסתכן ואשים את עצמי און דה ליין – אנחנו עולות".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully