וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החל טירוף מדונה

עינב שיף

3.6.2009 / 17:17

מאות אנשים חיכו לפתיחת מכירת הכרטיסים למופע של מדונה בישראל. לחלקם כבר יש תלונות

נעם כהן

(צילום: נעם כהן, עריכה: רן צימט)

עשרות אנשים צבאו על פתח משרד הכרטיסים "הקסטל" הערב (ד') עם פתיחת הקופות למכירת כרטיסים להופעה של מדונה בישראל. הקופות נפתחו בשעה 17:00 בדיוק, כשההתגודדות במקום החלה כשעה לפני כן. עם פתיחת הקופות נפתח גם האתר הייעודי של חברת "נטוויז'ן" בו ניתן לרכוש כרטיסים 24 שעות ביממה. עשרות הקונים הנרגשים הגיעו כשהם לבושים בחולצות של מדונה ומעוטרים בקעקועים של מלכת הפופ.

מיד לאחר שהחלה תנועת הקונים לכיוון משרד הכרטיסים, עלו תלונות לכיוונו של המפיק, שוקי וייס, על כך שאזלו הכרטיסים שעלותם 1,500 שקלים עוד בטרם נפתחה המכירה לקהל הישראלי. וייס ענה למתלוננים כי מלכחילה הוקצה מספר מצומצם של כרטיסים מהסוג הזה לקהל הרחב, שכן מדונה שומרת מספר כרטיסים לעצמה ומקצה את השאר למועדון המעריצים שלה. היות ולמועדון המעריצים התאפשרה רכישת הכרטיסים כבר אתמול בבוקר, נרכשו רוב הכרטיסים בסכום הנ"ל.

עם פתיחת המכירה שב והזהיר מפיק המופע שוקי וייס את הקהל מרכישת כרטיסים מזויפים באתרים לא מורשים, לאחר שבמופע של דפש מוד התגלו כמה עשרות כרטיסים שכאלו. מהפקת המופע נמסר כי חלק מהיערכות למופע זה כללה אמצעי מיגון חדישים על מנת לאתר הזיופים. "ההפקה מזהירה את הציבור שלא לשים את כספו על קרן הצבי", נמסר ממשרדו של שוקי וייס.

מדונה תופיע בישראל ב- 1 בספטמבר. הכרטיסים נמכרים במחירים הנעים בין 490 שקלים לכרטיס רגיל לבין 2,500 שקלים לכרטיס באזור "טבעת הזהב", הכולל חנייה, כיבוד וכיסאות באזור הצמוד ביותר לבמה. הפקת המופע צופה כמות של כ- 70,000 אנשים בקהל, ועלות ההפקה הכוללת הופכת את ההופעה ליקרה ביותר שהייתה בישראל בכל הזמנים.

***

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully