וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"לא מדגדג לי להיות בפרונט"

עינב שיף

4.6.2009 / 16:29

"מה ש'תה שומע" הלייט נייט החדש של מוזיקה 24 מביא איתו את רוקו ספירט, דמות חדשה של דודי כהן, בית היוצר של ציקי לאבין

דודי כהן, ספר קצת על הדמות החדשה שלך בלייט נייט.

"קודם כל חשוב להציג אותה – מדובר ברוקו ספירט, זמר הבית של התכנית, פאנקיסט רוסי, המבלה את עיקר זמנו בכיכר דיזינגוף, אחד מגרעיני פופקורן שלא התפוצצו בקולנוע רב חן, שנוהג להתקלח במזרקה. הוא שם בעיקר כשיש שם מים ואש. התפקיד בפועל זה לנהל את כל האינטראקציה בין אסי והפאנליסטים לבין הקהל. אגב, כמו כל המוזיקאים, גם הוא עובד על דיסק והשם המלא של ההרכב הוא רוקו ספירט והאקזמה. זה לא בפרפרזה על קוקו בלוף והיתושים, זה פשוט בגלל האקזמה".

מה שונה בו מדמויות כמו ציקי לאבין?

"כאן אני מגיע מתוך החשיבה הכי מטופשת, הכי אדיוטית והכי מפגרת. זו הדמות עם הכי הרבה נונסנס שעשיתי. ציקי עוד הייתה לו איזושהי אמירה, פה הכל זה שואו. יש כאן הרבה יותר הומור פיזי שלא היה קודם. החשיבה היא לעשות את הדברים שבדרך כלל לא עשו".

נשמע כאילו אתם מכוונים את עצמכם לפרובוקציה. לתת למועצה לכבלים ולווין סיבה לריב אתכם.

"שמע, זה לא ככה. רוקו פשוט בא להצחיק ולטמטם. אבל אנחנו כן נשמח אם המועצה תתעסק איתנו. אגב, רוקו תופס מאסי עזר אלוהים. עזר הוא מבחינתו לא האח הגדול VIP, הוא האח הגדול HIV".

איך אתה חי בתור דמות? אתה לא מתבלבל עם מי שאתה במציאות?

"המצב הזה הכי נוח לי. זה משאיר אותי שפוי, כי יש הבדל גדול בין דודי על המסך ודודי מאחורי המסך. פעם למשל, זה לא היה ככה. כשהייתי בערוץ YTV, לא היה הבדל ביני במציאות וביני על המסך וזה הטריף אותי. ההבדל הזה הוא טוב מאד. ככה גם יש לי חברה".

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"

הרבה סדרות משתמשות בסייד קיק, חלקן מפשלות ובחלקן הסייד קיק הוא סוד ההצלחה. מה המפתח לדמות מוצלחת?

"המפתח של סייד קיק הוא קודם כל חיבור לא מאולץ. אני ואסי חברים מאד טובים ודרך אגב, כל היחסים בין אמן לסיידקיק הם כאלה, כמו קיציס ופרידמן למשל, או קונאן אובריאן ואנדי ריכטר. זה דורש חברות וביני ובין אסי יש חברות מאד אמיתית".

ולא בא לך להיות הפרונט לפעמים?

"לא מדגדג אותי, כי אני מאד-מאד משפיע בתוכנית הזו. אני מעביר את מה שאני רוצה לעביר, אני עושה את הצחוקים ואסי עושה את העבודה בצורה הכי טובה שיש. גם ההומור שלי הוא מסוג הדברים שאני עושה ואי אפשר להיות בהם כל כך לידר, כי הדברים הרי מאד מוקצנים ואלטרנטיביים. אני ממילא צריך את האדם השפוי הזה לידי ואסי עושה את זה נפלא. בכלל, זה גם נורא נוח - אני לא אצטרך לתת הסברים אחר כך למה זה לא עובד. אסי עושה גם את זה מעולה"

* "מה ש'תה שומע", לייט חדש בערוץ 24 בהנחיית אסי עזר יחל בשידוריו הערב בשעה 23:00.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully