וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

במאי התיאטרון דורשים שכר

עינב שיף

16.6.2009 / 15:02

צעד ראשון של איגוד במאי התיאטרון המתחדש: במאים הפועלים במסגרת פסטיבלי תיאטרון יקבלו שכר על עבודתם

בהודעה שפרסם איגוד במאי התיאטרון בישראל היום (ג') הודיעו החברים בו כי לראשונה יקבלו במאים המשתתפים בפסטיבל "צו קריאה" בצוותא, תמורה בעד עבודתם. זאת אחרי שעד כה הנוהג היה כי יוצרים ומבצעים שפעלו במסגרות פסטיבלי תיאטרון שונים עשו עבודתם ללא תמורה.

ההערכות בעולם התיאטרון הן כי בכוונתו של האיגוד לפעול בנושא גם בכיוון פסטיבלי תיאטרון בכירים יותר כגון "פותחים במה" של תיאטרון בית לסין, שעורר ביקורת רבה ותגובות קשות בקרב אנשי התיאטרון בישראל. "הולכים להכניס את כולם לתלם", אומר איש תיאטרון בכיר לוואלה! תרבות. "אין יותר בחינם"

איגוד במאי התיאטרון הישראלי הוקם מחדש ב- 1 במאי. יושב הראש הזמני של האיגוד הוא עודד קוטלר, ולצידו נמצאת אספה זמנית אשר חברים בה אורי אגוז,אלון אופיר, נויה לנצט, רוני ניניו, שלמנה פלסנר, סיני פתר, יעל קראמסקי, ארי רמז ונעם שמואל. ביום ו' הקרוב, ה- 19 ביוני יקיים האיגוד אסיפה נוספת, שתעסוק בין השאר בתנאי ההעסקה בתיאטראות העצמאיים, עמדת האיגוד בונגע לחוזי העסקה ונאותות הפקות שונות וכן בנוגע לשיטת המינויים לתפקידים הבכירים בתיאטראות. נושא אחר שיעמוד על הפרק הוא בחירתו של הועד הנוכחי כועד מנהל עד לקביעת בחירות חדשות לאיגוד בעוד כשנה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully