וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קמפיין חדש: קולנוענים נגד הומופוביה

עינב שיף

10.8.2009 / 17:55

עידן שגיב-ריכטר ויאיר הוכנר וקולנוענים נוספים מהקהילה יוזמים צילום ועריכת סרטונים למען שיוויון, אהבה ונגד הומופוביה

קולנוענים מהקהילה ההומו-לסבית יצאו בקמפיין הסברה משולב למען שיוויון, אהבה ומניעת הומופוביה. ראשי היוזמה, עידן שגיב-ריכטר ויאיר הוכנר (מנהל הפסטיבל הקולנוע ההומו-לסבי) כינסו פגישה של אנשי הקולנוע של הקהילה והחליטו על צילום ועריכת סרטים קצרים אשר יפנו לקהל הרחב למען המטרה.

"בכל העולם יש קמפיינים כאלה כבר המון שנים", אומר הוכנר. "לאור האירועים האחרונים נראה לנו שהגיע הזמן לעשות קמפיין כזה גם בארץ, אנחנו זקוקים לזה באופן נואש ומה שקרה לאחרונה רק מוכיח את זה. כשמסתכלים בטוקבקים בתגובות של ה"עמח"ה מבינים שיש צורך בקמפיין ידידותי לשאר החברה, כדי לפתוח להם את העיניים".

הסרטים יופקו בהתנדבות מלאה, מתוך מטרה להפיצם ברשתות שידור, ברשת ובמערכת החינוך על פי בקשה. "אם ישראל רוצה להיות כשאר המדינות המתקדמות, עליה להכיר בקהילה הלהט"בית מכל המגזרים, באופן מלא", אומר שגיב-ריכטר. "עליה לשנות את החקיקה הקיימת ולצאת מגדרה באכיפת האלימות, ההסתה אשר מתחילה בכנסת ונגמרת ברחוב, ההצקות בבתי הספר והאפליה במקומות העבודה. עליה לאפשר את קיומם של מקומות בטוחים לאלו מאיתנו שזהותם המינית או המגדרית שונה, בכל מקום, לא רק במרכז העיר תל אביב. לבני הנוער ולהוריהם אנו שולחים מסר חיובי: היו מי שאתם, אהבו את עצמכם ויאהבו אתכם חזרה, ככה כמו שאתם".

כל הסרטים יופקו בהתנדבות מלאה על ידי יוצריהם ויועמדו לרשות הציבור, במטרה להקרינם ברשתות השידור המרכזיות ובאינטרנט, וגם להעניקם למערכת החינוך ולגופי האגודה השונים, כדי שיוכלו להשתמש בהם לצורכי הסברה וחינוך.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully