וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קרן אן מפיקה אלבום לעמנואל סינייה

עינב שיף

12.8.2009 / 12:25

היוצרת הישראלית שיתפה פעולה עם אשתו של רומן פולנסקי וגם תרמה שחקני חיזוק כמו איגי פופ, שלומי שבן ואסף אמדורסקי

קרן אן הפיקה מוזיקלית את האלבום של השחקנית והזמרת המפורסמת עמנואל סינייה. ההקלטות מסתיימות בימים אלו ומסתבר שמאחורי הכוכבת עומדת היוצרת הישראלית, ששיתפה בתהליך מוזיקאים ישראלים מעניינים כמו אסף אמדורסקי, שלומי שבן, יאיר סלוצקי בזמן ההקלטות של הכלים, שהתקיימו בחלקן בישראל.

בנוסף, ניצלה קרן אן את קשריה עם מוזיקאי בולט אחר שגילה לאחרונה עניין רב בתרבות הצרפתית, איגי פופ. ההיכרות המוקדמת בין השניים הביאה לדואט בין סינייה לאיגי באלבום החדש. משתתף נוסף ומעניין באלבום הוא בעלה של הזמרת, הבמאי רומן פולנסקי. לוואלה! תרבות נודע אף שסינייה הגיעה לביקור בישראל בו פגשה את צוות המוזיקאים שעבד על האלבום.

כוכבת קולנוע צרפתית אחרת שמעורבת בעשייתה של קרן אן היא ג'יין בירקין (אשתו לשעבר של סרג' גינזברג ואמה של שרלוט). הזמרת מקליטה בימים פסקול לסרט של הבמאי בנואה פטרה בכיכובה של השחקנית. בקריירת הסולו שלה תוציא אן אלבום הופעה חיה ל-" The Ballad of Lady and Bird" שלה ושל ברדי ג'והנסן, עם התזמורת הפילהרמונית של איסלנד.

בנוסך תתארח קרן אן ביום ו' בהופעתו של אסף אמדורסקי בבארבי בתל אביב ולאחר מכן תופיע ארבע פעמים (25-27 באוגוסט) בזאפה הרצליה ותל אביב עם המופע המשותף לה, לשלומי שבן ואבישי כהן. בהפקת המופע מספרים כי השלושה יטוסו לאחר הסדרה לברלין, כדי להציג את המופע בבית הכנסת הגדול בעיר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully