וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מה קורה השנה בפסטיבל אייקון?

עינב שיף

13.9.2009 / 10:29

"ירח" בכיכובו של סם רוקוול ינעל את פסטיבל המדע הבדיוני שיתקיים בחול המועד סוכות, חשיפה לסרט האימה הישראלי הראשון, קלסיקות ועוד

"ירח", סרט הביכורים של דנקן ג'ונס, בנו של דיוויד בואי, ינעל את פסטיבל אייקון ה- 13 שיתקיים בין התאריכים 4-10 באוקטובר, חול המועד סוכות. הסרט ינעל חגיגה של כ –300 אירועים בתחומי המדע הבדיוני, הפנטזיה ומשחקי התפקידים אשר הפכו למסורת. "ירח" עוסק בסם (בגילומו של סם רוקוול) אשר איבד את הקשר עם אשתו וביתו שנמצאות בכדור הארץ ושותפו היחידי למסע הוא מחשב, "גרטי", שאת קולו עושה קווין ספייסי. כפי שפורסם, סרט הפתיחה של הפסטיבל הוא "מחוז 9" בהפקת פיטר ג'קסון.

בתוכניה הבינלאומית העשירה של הפסטיבל נכללים השנה הקרנות מיוחדות של קלאסיקות, סרטים בולטים בז'אנר, סרטי אנימציה, סרטי חובבים, סרטים ישראלים, סדנאות מקצועיות ואירועים נוספים סביב נושא המדע הבדיוני. אורח הפסטיבל מחו"ל השנה הוא לואי סאבי, מנהל פסטיבל Sci-Fi בלונדון שיעביר סדנה להפקת סרטי מדע בדיוני דלי תקציב. מכו כן, אהרון קשלס ונבות פפושדו יחשפו קטעים ראשונים מתוך "כלבת", הנחשב לסרט האימה הראשון בישראל ואורי סיוון ינחה סדנה העוסקת בכתיבת מדע בדיוני .

בתוכנייה הבינלאומית בולטות הקרנות של "מטרופוליס" הקלאסי פריץ לנג, שילווה מוזיקלית על ידי מתן פורת, הקרנת טרום בכורה של "גיימר" בכיכובו של ג'רארד באטלר ובכורה ישראלית ל - The Insomniac City Cyclesשל רן סלוין. הסרטים הישראלים שיוקרנו בפסיבל הם "נתיב המזלות" של איל בן אהרון, "מופע החיים של גוטל בוטל" שיצר נתי אורנן בליווי להקת מופע החיים של גוטל בוטל וסרט הקאלט "המוסד הסגור".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully